Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

miercuri, 17 iulie 2013

Ora de agricultura

Familia B. ia pamantul in talpi si incepe sa urce dealul foarte abrupt, (mostenire de familie :D) supranumit al "Bolovanului", fiecare membru adult cu cate un copil sub aripa (sau deasupra aripei) si ustensilele necesare pentru a strange iarba cosita.
Paranteza: i se spune asa din cauza unui bolovan imens, situat in varful lui, bolovan despre care se spune ca ar fi fost adus acolo pentru a adaposti aurul localnicilor de pradatori. Multi au fost cei care s-au aventurat, cu sape si lopeti in spinare, la cautat de comori. Tot atatia sustin ca nu au gasit nimic niciodata insa sunt localnici care suspecteaza cateva familii ce au inflorit dintr-o data, care familii au inceput sa fie urmarite dintr-odata de ghinion, ca au gasit aurul blestemat. Paranteza inchisa.
Odata ajunsi partea cea mai mica a familiei a anuntat o deshidratare acuta si 30 de minute nu s-a dat dus de la san. Dupa hidratarea piticului singura parte feminina a familiei s-a pus pe adunat iarba. A aruncat o data un ochi timid dupa cei trei masculi si ceea ce a vazut a facut-o sa nu mai insiste: copiii faceau praf intr-o vatra veche si nu se diferentiau prea mult de fiii mistretilor. Pot sa jur ca culoarea era aceeasi. Consortul privea...
Dar copiii s-au plictisit si au inceput sa caute alte distractii... pana cand m-au alarmat tipetele lui Du, intepat de un lastar de prun taiat: "ma doare rau! Cum o sa mai merg eu acasa? Poate doar sa ma tarasc... Nici sa merg nu mai pot, nici sa stau jos. Ce ma fac eu?" I-a trecut in mod miraculos cand am amintit de culcat in pat si stat acolo pana trece.
Cand Robert a cerut iar hidratare (a cata oara???), cand am vazut norii negri ce s-au asezat asupra mea si a fanului uscat am stabilit cu consortul sa ia copiii acasa ca macar un om sa poata face ceea ce am urcat sa facem: agricultura.
Binenteles ca ploaia nu a ascultat rugamintile mele de a mai intarzia putin. Bineneteles ca aveam gata doar o jumatate de capita si multe rape pline cu iarba cand au inceput primii stropi. Si m-am pierdut.
M-am gandit sa mituiesc vacuta bunicilor ca sa acepte si iarba "usor" umezita, dar cel mai mult m-am gandit daca acea capita de fan a fost facuta sa reziste. Sa reziste. Sa reziste...
Iata si obiectul muncii:


 Si locul pe unde am strans iarba:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu