Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

sâmbătă, 27 iulie 2013

Masinuta noastra (2)

I-am pus gand rau , as vrea sa o schimb cu o sora de-a ei, mai impunatoare, mai dotata, cu jante din aliaj, cu niste lampi imbietoare la citit carti, ba chiar si cu suport pentru ochelari... dar Ratiunea familiei zice ca nu se poate anul asta, ca deja am depasit bugetul familiei, ca am investit deja prea multi bani. Ca ar fi mai bine sa mai schimbam cate ceva pe la Fordul nostru cel vechi, sa ne multumim inca pentru un timp cu "doar" suportul pentru cafea si doar jantele de care dispune ea. Ba chiar pe acestea din urma le-am putea inmulti, ca si-asa ne-au ramas anvelopele neschimbate. Asa am putea sa ne luam inca 4 din aliaj pe care sa punem anvelope de vara si asa, cand iarna isi ia zapezile de pe asfalt si lasa loc gropilor schimbam si noi rotile cu totul. Si parca-parca ma convinge sa mai am un pic rabdare. Sa mai astept un an. Doar unul... Ideea, expusa de Consort cum numai el stie sa expuna, (ca doar asa m-a facut sa ma marit cu el :D) n-ar fi rea, mai ales ca sufar tare mult dupa niste sedinte adevarate de shoping, dupa niste deplasari spre locuri pline de nisipuri si ape....
Dupa inca trei fraze m-a facut sa zic ca el: anul ce-o sa vina ne luam masina noua, cu suport pentru ochelari, cu lampi pentru citit, ca eu merg mai mult in dreapta si in spate, deci as putea sa ma mai cultiv putin si neaparat cu jante din aliaj. Pana atunci mai schimbam o anvelopa, mai cumparam o janta, mai schimbam o pompa de benzina si poate are loc si un shopping adevarat doar intre mine si magazine, fara nici un copil, fara nici o restrictie.... Mmmmm, suna prea bine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu