Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

miercuri, 10 iulie 2013

Inainte-Acum

Sunt momente cand regret anumite aspecte ale vietii mele de dinainte.
Am crescut intr-o familie cu multi copii, cu multe necazuri, dar cu si mai multa voie buna. Intotdeauna problemele dintre noi au fost rapid rezolvate, nu s-a intamplat vreodata sa nu ne vorbim, sa nu ne ajutam. Educatia pe care am primit-o (uneori poate prea rigida) nu ne-a permis sa nu nu uitam, sa nu iertam si sa traim in pace si armonie. Si imi lipseste acea pace si voie buna. Imi lipsesc bunicii nederanjati de urletele nepotilor. Care stiu sa diferentieze copiii de animale, care stiu ca copiii nu pot fi facuti sa taca la comanda, care nu ii ameninta cu toate relele lumii. Ma deranjeaza ca sunt influentata de astfel de oameni si urlu, la randul meu, la copii. Nu imi place in ce ma transform.
In astfel de momente mi se pare ca nu mai reusesc odata sa imi locuiesc propriul spatiu, ca trece prea mult timp pana pot avea o casa a mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu