Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

vineri, 26 iulie 2013

Masinuta noastra (1)

Se simte batrana. A inceput sa dea semne de slabiciune cronica. Nu am apucat sa reparam bine o entorsa ca am diacnosticat si o insuficienta respiratorie, ba si cu circulatia tot are probleme. Mi-a explicat "mecanicul familiei, Consortul" ceva de o pompa de benznina care ar trebui inlocuita, dar dupa atatea piese schimbate m-am trezit si eu intreband: daca o schimbam cu totul? Cum ne-ar sta cu o masina tinerica, poate chiar nou-nouta, vesela si colorata? Ia sa cautam noi ceva masini auto, sa vedem preturi, culori... Si leasing-uri, adauga sec Consortul, ca dupa efortul pentru a ne popula propria locuinta cu ce ai vrea tu sa luam o masina? Aaaaa???
Eh, vedem, negociem, cautam finantari, dar asa nu se mai poate!
Si oare ce ne-ar aranja mai tare? Sa optam tot pentru un Ford? Eu ma gandesc ca mi-ar sta bine si intr-un Opel, bleumarin sau negru, sau verde, asta daca o sa ma pot obisnui cu marsarierul (oi fi scris corect?), ca am inteles ca la Opel e usor diferit. Incet, incet il atrag si pe Consort in gugalelile mele, ca doar ce barbat rezista cand e vorba de masini??? Si imi prezinta un Ford b-max ca el ar ramane tot la Ford, ca e multumit si ca uite ce culoare maro, frumoasa tare si potrivita unei masini... Si ia uite ce functii multe are si face si d-aia si d-ailalta si numa' ca nu zboara! Eu la detalii tehnice sunt pilaf, deci tac din gura si aprob nefiind in stare sa imi sustin alegerea...
Hmmm... ce zici, batranico? Te schimbam anul asta? Daca nu, la anul sigur!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu