Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

luni, 1 iulie 2013

Mancare :)

La doua zile dupa ce a pus Simona reteta pe blog mi-am pregatit si eu ingredientele pentru aluat. Doar ca planurile facute in scaunul din fata calculatorului nu au vrut nicicum sa se potriveasca cu cele din bucatarie. Caci branza nu a vrut cu nici un chip sa fermenteze cu faina si celelalte ingrediente. De ce? Pai...
...In prima zi Du a dorit sa guste si a considerat ca ajunge cat a gustat abia cand lingura a plecat goala spre bol si s-a intors tot goala spre gura lui nemaigasind nimic, nimic.
Dar eu sunt perseverenta si daca am zis ca vreau, pai vreau! Am pus alt lapte la fermentat... si la doua zile am avut un nou bol plin cu branza. Doar ca pana sa o amestec cu faina mi-am amintit ca am zarit in frigiderul bunicii un borcan plin cu smantana si am incercat sa imi imaginez cum o fi branza asta amestecata cu cateva linguri de smantana? Imaginatia nu prea a mers bine in ziua respectiva si mi-am zis ca e mai bine sa incerc, sa vad daca mi-am imaginat bine. N-a mai ramas nimic...
A treia oara nu mai stiu ce a fost. Poate eu, poate Du, poate amandoi... tot ce mai stiu e ca pana si Robert, care imi arunca mana cu tot ce contine lapte si foarte rar e dispus sa incerce, a cerut si a cerut iar si iar pana cand nu a mai fost...
Mai incerc si maine. Poate-mi iese!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu