Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

marți, 30 aprilie 2013

Tantrums

Sare in pat de mai sa atinga tavanul. Vrea in brate, acum! Sa il iau pe Robert de la san si sa il tin pe el. Nu conteaza ca isi ofera consortul serviciile. Nu. Doar eu. Negociez cu Robert o desprindere timpurie si il tin pe el, sa se calmeze. Nici macar nu intarzie mult la pieptul meu si e gata pentru noi cercetari a la Masha pana la urmatoarea criza...
Care ne prinde afara. Vrea la "pere" si nu putem merge, ca Robert nu vrea iar eu nu il pot cara atat de mult, caci resimt dureri crunte in oasele bazinului. Incepe sa urle in plina strada. Oamenii se uita si asteapta sa il lovesc. Nu o fac. Cu greu ma abtin sa nu urlu si eu, ii vorbesc calm, ii promit ca vom merge cu masina cand vine tati si reusesc sa aman terminarea crizei pana in interiorul curtii noastre unde suntem feriti de priviri indiscrete si critici ca nu stiu sa imi pun la respect copilul...
...si iar... sunt in usoara intarziere, imbracata decent (asta inseamna cu hainele curate!!!), pregatita de mers la stomatologie, cand vine el, murdar tot, cerandu-mi sa il iau in brate. Propun ca intai sa se spele. Nu si nu. El vrea atunci! Si incepem iar...
Nu vrea sa doarma! Ce daca i se indreapta capul spre piept tot mai des? Lui nu ii este somn. De ce sa doarma? Ma lasa nervii si ii spun sa faca ce doreste, sa mearga unde pofteste si sa ma lase sa dorm eu. Pare impresionat de mica tirada si cedeaza el de data asta... pana se trezeste si o luam de la capat.
Doar ca eu ma simt la capatul puterilor.
Poate jucariile de exterior de la Erfi ar ajuta caci Du este inebunit dupa tobogane, casute gonflabile etc. Au si jucarii pentru dentitie pe site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu