Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

vineri, 5 aprilie 2013

Cei mai buni fotografi de nunta se gasesc in Bucuresti!

Unde altundeva?!!
Si totusi, chiar daca nu as fi avut cum sa profit de ceea ce e the best, am ramas cu cateva regrete in urma rostirii miraculosului DA!
Casatoria dintre mine si consort s-a produs pe fuga. La inceputul lui aprilie abia ce coboram din avion iar la sfarsitul lui iunie imi admiram verigheta de pe deget...
Lucrurile s-au petrecut furtunos. Nu numai ca nu am avut fotograf de nunta din Bucuresti, unde se gaseste la creme de la creme, dar aproape ca era sa nu ne pozam deloc. Am fost nevoiti sa acceptam un ajutor amator, departe de profesionalism, ca sa avem cu ce sa ne laudam nepotilor (atunci cand eu voi incapea cu greu pe usa, iar consortul se va ridica de pe jos odata pe zi in urma piedicii la baston pusa de subsemnata). Eh, asa imi trebuie daca am lasat detaliile in seama unui viitor mire indragostit... Fotografiile noastre,chiar daca frumoase, sunt simple, usor lipsite de insufletirea pe care stie sa o surprinda un profesionalist. Acum, dupa ce am vazut diferenta dintre pozele facute de un fotograf profesionist si un amator regret tare mult ca nu am dat atentie acestor detalii. Pentru asta aproape ca m-as mai casatori odata... evident ca cu acelasi barbat :)).
Un alt regret este legat de rochia de mireasa. Nu mi-am dorit neaparat o rochie spectaculoasa ci mai degraba ceva simplut si cat mai comod, ceva in care sa nu ma impiedic in cazul in care bratele consortului m-ar fi lasat libera vreo secunda. Dar iarasi am fost nevoita sa aleg in graba si oarecum plictisita deja dupa scotocitul nenumaratelor magazine de provincie, unde nu am gasit rochia perfecta ci doar o rochie... 
Desi initial mi-am spus ca aceste detalii nu conteaza odata cu trecerea timpului, cand lucrurile intre familii s-au mai linistit :D, au inceput regretele ca nu am avut cea mai frumoasa rochie, cea mai frumoasa coafura, cel mai frumos machiaj, cele mai frumoase poze...
Fetelor, nu va lasati in baza viitorului consort cand e vorba de detalii! Totul conteaza! Nici nu stiti cat de mult... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu