Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Papucii din zori de zi :)

Prima data mi s-a intamplat cu niste ghete. Am asteptat primul meu somaj, suma pe primele doua luni si am platit pe ele pana la ultimul leu. Cat le-am iubit! Imi amintesc si ultimul detaliu legat de ele...
Apoi cu o pereche de sandale. Am stat mult, mult timp in magazin cu ele in mana gandindu-ma daca le vreau. Le-am vrut. Si acasa, tot cu ele in mana, ma intrebam cum am putut sa platesc o suma nesimtit de mare pe ceva ce nu voi purta vreodata. Cum de mi s-au parut frumoase?!! Si le-am uitat in cutie, intr-un colt intunecos pentru toata vara... Insa anul viitor nu mai aveam rabdare sa vina soarele ca sa le pot purta. Le-as fi luat eu si pe frig, dar mi-era teama ca lumea de pe strada ma va banui de ceva lipsuri pantofesti :)). Au devenit pentru ani buni preferatele mele din tot ce imi oferea debaraua sau magazinele si chiar daca ma incomodau la sofat tot le luam dupa mine schimband adidasii cu ele cand coboram din masina. Inca le iubesc si le port...
Cand m-am tot gandit si razgandit ce sa aleg din oferta zorilrestore nu am banuit nici o clipa cat voi iubi papucii pe care i-am primit. Desi ii alesesem ca o a doua optiune cedand in fata ratiunii (caci papuci se gasesc din plin prin pantofar. Ceea ce lipseste cu desavarsire sunt pantofii casual) m-am bucurat tare mult cand am constatat ca pantofii au disparut din stoc. Am primit papucii dimineata, in zorii zilei si din acea dimineata ii admir in fiecare zi prin casa, pana imi voi face curaj si voi iesi in intampinarea soarelui. Se muleaza perfect pe piciorul meu datator de batai de cap, fiind prea lung pentru 36 si prea subtire pentru 37. Ma incanta culorile si desi nu sunt din piele ci din ceva material reciclabil ii iubesc la fel de mult ca prima pereche de ghete cumparata din primii mei bani, ca pe sandalele care m-au cucerit incet dar pentru toata viata lor...
Si daca nu m-ar opri bunul simt mi-as mai cumpara ceva de pe site-ul lor doar ca sa imi mai aleg o pereche...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu