Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

marți, 16 aprilie 2013

La ce sunt bune mamele!

-Mami! Da-mi masina verde! I-o dau...
-Maaaamiiii, vreau apa.
-Du, ai paharul cu apa pe masa. Mergi, te rog, si bea.
-Nu. Vreau sa imi aduci tu. Ii aduc...
Simt cum pantalonii imi aluneca tot mai jos si cercetez cauza:
-Ce e micutule? Tu ce vrei?
-Bate....
-Lapte??? Robert, abia au trecut 5 minute de cand ai contorizat 30 de minute de supt. Esti sigur ca vrei iar?
-Nan (iar). Si rade... Si eu ii dau... si inca ii dau, cand...
-Mami, vreau mar.
-Nu pot acum. Il alaptez pe Robert.
-Du-te cu el. Aduce-mi mar. Acuuuuum!
Plec cu copilul agatat de san spre bucatarie de unde ma intorc cu marul. Dar:
-Vreau mar curasit. De ce mi l-ai adus asa? imi spune cu lacrimile gata sa siroiasca intuind ca vrerea asta va ramane nerezolvata.
-Du, poti sa te jelesti cat poftesti dar chiar nu am cum sa iti indeplinesc si obiceiul asta bunicesc. Il mananci asa, sau deloc. Alege!
Alege sa il manance de jumatate si striga iar:
-Nu mai vreau. Vreau banana. Ia marul. Ia-llllllll!
-Nu pot chiar.... buf... Du, mi-as dori sa nu mai arunci cu lucruri pe jos. Abia ce am terminat de spalat...
-A spus sa il iei... se scuza el.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu