Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

sâmbătă, 13 aprilie 2013

La plimbare!

Saptamana asta am bifat o premiera: Robert a mers prima data cu mijlocul de transport comun, iar eu am mers prima data cu ambii copii in altceva decat masina personala. Nu stiu daca e ceva neobisnuit dar parca prea multa lume s-a mirat de asa "isprava" deci se merita mentionata!
Nu m-am stresat deloc pe aceasta tema, asa cum nu ma stresez niciodata ca imi va plange un copil si eu nu pot sa il impac. Lucrurile au curs firesc, natural, Robert parea in elementul lui si nici macar nu a cerut sa suga. Se uita, plin de curiozitate, la tot ce misca, studia oamenii si le arunca zambete din cand in cand :).
S-au zbenguit pana am iesit eu de la stomatologie si apoi am mers in vizita la nasii lor, unde ma indoiesc ca a ramas vreun coltisor neverificat de ei. Deja nu mai au nici un stres de locuri necunoscute. Asta inseamna sa iei copiii dupa tine pe oriunde mergi :D




Prind sperante ca poate o sa ne facem timp sa batem si cate un bar prin Bucuresti, sau macar sa rasfoim cate revista gratuita.

Un comentariu:

  1. Grееtingѕ! Vеry useful аdviсе
    in this pагticulаг artіclе!
    It's the little changes that make the largest changes. Thanks a lot for sharing!

    Also visit my web blog - augenoperation

    RăspundețiȘtergere