Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

miercuri, 17 aprilie 2013

In sfarsit!

A venit! Anotimpul care imi bucura atat de mult sufletul, chiar si inainte de nasterea lui Du, nu mai este doar pe foile din calendare. Am putut iesi afara doar cu un hanorac peste maiou (eu, care sunt atat de inghetata!!!) si abia astept sa scot sosetele si sa merg in papuci, sandale, incaltamintea mea preferata de cand ma cunosc.
Adio stari deprimante! Astazi vreau sa traiesc, vreau sa iubesc, sa imi atrag consortul in optimismul ce mi-a cuprins fiecare nerv. Saracul, ce s-o mai fi mirand, vazandu-ma brusc prinsa de aceasta pofta de viata! Dupa ce atata timp parca am fost un urs in hibernare...
Pana si agricultura pe care nu am prea suferit-o in "tinerete" mi se pare frumoasa. Fac totul singura, de drag, ingrijindu-ma in acelasi timp si de copii, punand un cartof, o radacina de capsuna, un usturoi... Nimic, nimic nu pare sa ma deranjeze. Totul e frumos! Frumos!
Ce viata frumoasa!
Nici macar inoirea asigurarii nu ma deranjeaza :)). Tehnica ne permite sa incheiem RCA online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu