Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

duminică, 7 aprilie 2013

Casa, dulce casa! (partea 1)

Din categoria: socoteala de acasa si cea din targ nu dau aproape niciodata la fel :D
Casuta noastra ar fi trebuit sa aiba la parter o baie mica, un birou tot mic si un living mare cu bucatarie inclusa. Practic ar fi fost o deschidere mare, fara nici un zid de sprijin de la un capat la celalalt ci doar doua jumatati de zid pe aceeasi parte. Dar s-a intamplat ca lucrurile nu au dat asa cum am vrut si ni s-a sugerat sa optam pentru niste stalpi pe care sa se spijine constructia, stalpi ce aveau sa stea de straja exact in mijlocul livingului. Am protestat sus si tare, ca nu si nu, ca eu nu vreau sa imi lovesc capul de ei in noptile in care CEZ Vanzare (sau Distributie???) se va speria de un vanticel si drept urmare va intrerupe distributia de electricitate. Daca tot e sa imi lovesc capul pai atunci sa fie de ceva elegant, finut, cum ar fi doua tevi de inox... Consortul s-a lasat impresionat de pledoaria mea, asa ca undeva prin livingul nostru se gasesc doua bare solide de inox.
Mi-am batut apoi capul sa gasesc pentru fiecare ceva detalii de care sa le leg. Una din ele se va lega cumva cu o prelungire a bordurii scarilor ce va fi obligatoriu din inox (asta m-a scutit de multe zile de indecizie asupra bordurii respective, deci un lucru bun!).
Cea de-a doua... Cea de-a doua va fi inclusa in blatul bucatariei. Am convenit cu consortul ca manerele mobilierului vor fi din inox. Dar parca mi se parea totusi putin. Am tot rasfoit paginile internetului in cautare de idei si am ajuns pe un site, Bilancia, plin cu tot felul de minuni lucitoare din inox. Adica dulap din inox? Hmmm... nu o fi prea mult pentru o simpla bucatarie? Cine isi pune mobilier din inox? Aaaaa! Sunt profesionale! Adica se folosesc in cofetarii, pizzerii, patiserii, carmangerii si chiar magazine alimentare. Deci mobila noastra ramane tot ivory combinat cu red wood, spre satisfactia consortului care a proiectat-o si m-a convins sa o accept ca si cea mai buna varianta. Cu toate astea m-am gandit deja sa diminuez bugetul familiei aici si aici, asa, ca daruri de casa noua :)). Caci eu, ca si gospodina desavarsita, imi doresc in viitoarea mea bucatarie noua tot ce e mai bun :D.
Binenteles ca mi-am chestionat si barbatul obosit, dupa 12 ore de munca, sa vad daca el stie ceva despre mobilierul din inox. Si el, care stie tot in materie de mobila, mi-a raspuns indecis, ca in fata unei intrebari capcana:
-Nnnnnu stiu.... nu am vazut... 
-Pai nu! Lasa ca iti detaliez eu! Nu, nu te speria! Stai linistit, nu te pun sa cumperi ca sunt pentru chestii profesionale. Uite, ii recomandam prietenului nostru, caci tot vrea el sa isi deschida cofetarie si preturile sunt bune. Noi facem cum am stabilit: ivory combinat cu red wood si ne multumim doar cu manerele din inox...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu