Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

luni, 29 octombrie 2012

Telefonul meu cel antic

Inainte de a fi posesoare de verigheta "investeam" toti banii mei (care imi ramaneau dupa ce faceam plinul masinii :D) dupa cum ma purtau pasii, ba in stanga, ba in dreapta, ba printr-un mall, ba printr-un magazin de telefoane mobile, ca nah, trebuia sa fiu in pas cu tehnologia.
Dar odata inelul poposit pe degetul meu prioritatile s-au schimbat. In bine, ar zice unii (cum ar fi economistul casei), in rau, ar spune altii (prietenele mele care au ramas in pas cu moda si tehnologia) si asa-si-asa as spune eu. Astfel ca banii sunt distribuiti asa: necesitatile copiilor, pe intretinere si rate si ce ramane ia drumul "casutei visurilor" cea care sper ca va fi gata anul viitor . Asa ca garberoba mea nu s-a mai schimbat lunar, dar nici nu am suferit prea tare intrucat m-am expandat de doua ori si pe dimensiunile alea am refuzat categoric sa "investesc". Tehnologia insa a ramas mult in urma. Ba si mai grav: telefonul meu a fost pe rand ros, apoi scapat/trantit de toate podelele pe care ne purtau pasii, apoi dezlipit pe unde se putea si acum de la capat ca, nah, are si Robert aceleasi drepturi ca frate-su mai mare, nu? Si mandrul purtator de primi colti ai primului copil inca rezista stoic tuturor tratamentelor impuse...
Pana-ntr-o zi, cand a fost uitat afara, in timpul unei ploi torentiale (asa-mi trebuie daca nu ascult la Busu'!). A facut el fata si ploii dar de atunci a inceput sa dea semne de slabiciune. Intr-o seara nu a vrut sa mai aprinda luminile, intr-alta nu mai vrea sa se deconecteze si tot asa mi-a trimis semnale din ce in ce mai clare: SCHIMBA-MA!
Sigur ca da! Doar ca "ghinioanele" s-au fixat strans pe portofelele noastre: ba o nunta la Fratele Personal, ba nunta nasilor copiilor, ba luna cu asigurare si ITP la automobilul violet, ba urmeaza luna cu anvelope de iarna...
Insa eu tot rasfoiesc acest magazin online telefoane mobile unde am gasit tehnologie! Si arta!! Si reduceri!!! Si mi-a placut si am vrut un iphone care este si redus(!!!) dar ce sa fac? Construiesc o casa, deci la asta spunem pas. Parca nu ar fi de lepadat nici un samsung-galaxy-mini-2 si e si colorat si cu pret redus! Si uite asa incepem sa studiem problema pana nu isi da duhul si ma lasa in timpul celei mai importane telecomunicatii telefonul meu cel antic.
Recunosc: cel mai mult mi-ar placea sa il am pe asta de aici si daca nici el nu vrea sa vina sa stii Mos Craciun ca o sa te astept pe tine cu el. Dar fi atent ca daca ma lasi cu ochii in... zapada ca anul trecut nu ti-o mai iert cate zile oi avea :)!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu