Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

luni, 29 octombrie 2012

Luni, dis-de-dimineata

Robert se trezeste mai devreme de ora 6. Da semnale lungi si dese. Le ignor o perioada si poate le-as mai fi ignorat dar Du isi lungeste mainile pana ajung in capul meu. Poftim! Ignora si asta! Deci jos din pat si incepem ziua. O zi mohorata ce se anunta tare lunga si plictisitoare, iar noi suntem singuri.
Bon! Repejor fac o omleta in unt, doleanta copilului mare, imi torn cafeaua lasata de barbat si ne pregatim sa mergem la paine. Nu stiu cum se face ca daca nu ne grabim riscam sa ramanem fara paine. Ni s-a intamplat in cateva dimineti si de fiecare data m-am teleportat in vremea comunismului, cu cozile interminabile si riscul de a nu mai prinde cele doua-trei paini negre si probabil mult mai sanatoase decat cele de azi...
Revenim acasa. Mai pierdem ceva vreme si Robert imi spune ca lui ii e somn. Adoarme. Du cel ramas pe afara incepe sa ne trimita glasul lui cristalin parca prea tare prin ferestrele cu vopseaua stearsa de timp. Motivul? Pana de curent si tacerea subita a radioului. Iar comunism??? Dar prin aceleasi ferestre razbat si zgomotele unui motor electric. Hmmm...
Arunc un ochi de-al meu pe un ochi de geam spre fereastra luminata(!!!) a vecinilor pentru a constata ca nu e pana de curent decat la mine. Si ce de treaba am. Si toata cu electricitate. Telefonul meu antic mai prezenta ceva baterie (noroc ca nu e marti :D) cat pentru o consiliere "online" cu electronistul familiei:
-Auzi, de ce toata lumea are corent si eu nu?
-Nu avem nici la becuri si nici la prize?
-Nope.
-Si mama are?
-Pai da.
-Du-te si tu la noi in casa (mama! ce bine a sunat asta!) si vezi cum sunt sigurantele la tablou.
-Hmmmm...
-Ce?
-Daca tu ai impresia ca eu stiu ce sunt alea sigurante si mai stiu si cum ar trebui sa fie ca sa avem curent...
-Du-te acolo ca iti dai tu seama. Si vezi ca daca sunt in jos trebuie sa le ridici.
-Aha.
Ma duc, le identific si le ridic. Apoi reiau consilierea, ca doar d-aia sunt nevasta:
-Mai, dar de ce s-au dat sigurantele jos?
-Probabil o fi ceva scurt pe la fire...
-Ce???
-Stai mah, nu te speria, ca nu e nimic grav. Verific eu cand vin acasa. Daca se intrerupe iar te duci si ridici sigurantele si gata.
-Aha...
Coafura inca rezista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu