Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

joi, 13 decembrie 2012

Omleta

Mor! Ma prapadesc! striga stomacul meu trezit de multe ore si tratat doar cu o cana de cafea. Ok. Nu mai merge. Imi fac o omleta. Trantesc repede niste unt in tigaie in timp ce lansez intrebarea spre copilul vorbitor: Du, tu vrei omleta? Raspuns negativ. Bon, deci un ou + un albus ramas de la shake-ul lor de dimineata + cateva feliute de sunca + cateva cuburi de branza, toate amestecate cu o mana ca cealalta era ocupata cu Robert. Tot cu o mana ar trebui sa si intorc, nu-mi iese si omleta se transforma in oua pufoase in tigaie. Sunt gata!!! Dupa prima inghititura stomacul imi sopteste ca e cea mai delicioasa omleta pe care a primit-o. Sigur ca ora asta orice ar fi razbatut pana in dreptul lui i s-ar fi parut delicios... Sunt deja la a doua inghititura cand din fata calculatorului ma loveste o porunca: vreau si eu ometa! Aduce-mi aici! Ma pun pe facut drumuri bucatarie-dormitor, dus-intors cu Robert tot intr-o mana, orice incercare de depozitare pe parchet are acelasi rezultat: urlete direct din jungla.
Mai vreau! Nu mai manca tu, lasa-mi si mie. Am foame de omleta eu! Sigur ca da! Am carat-o pe toata + vreo doua masline.
Eu? Mai beau o cafea in timp ce scriu, cu Robert tot in brate, doar ca mufat de data asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu