Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

miercuri, 19 decembrie 2012

Copil de 11 luni!

Robert este cel mai vesel copil dintre toti copiii pe care i-am cunoscut. Si nu sunt putini. Doar nepotii mei (copiii surorilor si fratilor mei) sunt in numar de 14... Se trezeste, se ridica in sezut, ma cauta cu privirea si imi zambeste! Apoi face diverse grimase ca eu sa il copiez si sa radem. Rade mult si daca as putea sa fiu disponibila tot timpul pentru el sunt sigura ca ar fi cel mai fericit copil. Se mai intampla uneori ca el sa ma vrea in acelasi moment in care Du are mare nevoie de bratele si umarul meu si desi incerc sa ii tin pe amandoi nu imi iese intotdeauna.
Cu persoanele necunoscute nu socializeaza decat daca petrecem undeva mai mult timp si incepe sa le cunoasca.
E fascinat de fratele mai mare. Incearca sa faca tot ce vede la el si de aici razboiul pe jucarii, caci de multe ori jucaria din mana unuia este intens disputata chiar daca pana atunci a zacut undeva uitata ore, chiar zile in sir. Rade cand acesta se joaca cu el, il cauta cu privirea daca lipseste din casa, ca si cand m-ar intreba unde este.
Mananca orice este de origine animala si orice este dulce. Foarte rar accepta apa dar daca ii dau suc de mere ma tine de mana sa nu cumva sa plec cu cana. A servit organe de animale, creier, a cerut si soric si spre surpriza mea i-a si placut. Pare sa se imprieteneasca din nou cu oul. I-am servit pentru inceput galbenus crud amestecat cu banana si putin lapte si i-a placut, apoi se intindea peste mine sa manance din ochiul lui Du. L-am lasat si a mai cerut. Sunt tare multumita ca nu am insistat cu el cand a inceput sa refuze si i-am dat credit gandindu-ma ca organismul lui nu are nevoie inca, mai ales ca acum il reaccepta.
Presimt ca va fi o a doua morisca vorbitoare. Pana m-am obisnuit ca el scoate atatea sunete mereu aveam senzatia ca e Du. Cand vrea sa il iau in brate se tanguie tot un mama-mama-mama pana il ridic si cand il ridic mi se aseaza cu capul pe umar si cu mainile in jurul gatului, zambindu-mi, de ma topesc toata si ma intreb de unde atata dragoste la un copil atat de mic? De ceva timp si-a transferat o parte din afectiune asupra consortului spre incantarea acestuia, caci privea cu jind cum se agata de mine dupa ce il impinsese pe el!
Se joaca cu masini exact cum il vede pe Du ca face. L-am surprins chiar jucandu-se cu o minge mica, fara sa o scape. Mi se pare incredibil! Se deplaseaza tinut de maini, sau pe pat, sau cu un picior sub el in salturi de cangur cand e tare grabit. Si CEL mai grabit e atunci cand am multa treaba si Du vrea la baie. Robert aude usa si sare de oriunde o fi sa ajunga si el acolo. De cele mai multe ori reuseste... Nu stiu inca de ce il atrage atat de tare.
Este posesorul a 6 dinti si banuiesc, dupa trezirile muuulte nocturne, ca vor mai urma cativa.
Suge muuuult si deeees si noaptea suge si de 3 ori intr-o ora! Nu am mai avut curaj sa contorizez toate trezirile de cand am trecut de 20!!! Nu pare sa il intereseze tocmai a servit cea mai copioasa masa. Ma prinde de pantaloni, se ridica pe langa mine si cere: da-da-da-da! Dau. Am incotro? :D
Este cel mai dulce, vesel si lipsit de somn copil. Il iubim mult, mult, mult! Nu as mai putea fara el, fara ei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu