Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

marți, 11 decembrie 2012

Copilul intre 2 si 3 ani (2)

Are multe accese de plans carora le fac fata tot mai greu. Vrea la bunica exact cand ea are mai multa treaba si amanarea ii smulge lacrimi multe din ochii mari, iar mie altele nevazute din suflet. Il tin la piept, propun jocuri, chiar tractoare toate refuzate pana ce in sfarsit se calmeaza si incepe sa coopereze intreband din cand in cand daca poate sa mearga la bunica. Uneori revine tare repede la mine, cam dupa 30 de minute, alteori dupa 2 ore.
Vrea sa stea afara chiar daca tremura vizibil de frig, desi ii promit ca intram doar 5 minute ca sa ne incalzim si nu l-am mintit niciodata. Nu ca ar putea fi mintit. Ceea ce am discutat ca vom face trebuie sa facem. Are grija sa imi aminteasca tot ce am zis.
Iubeste copiii, nu s-ar mai desparti de ei, dar la gradinita refuza in continuare sa mearga.
Ma iubeste! Imi spune asta des. Si eu ii repet de nenumarate ori pe zi acelasi lucru: "mami te iubeste mult, mult, mult!" Il intreb cine e el si imi spune ca el e iubitul meu. Daca ma loveste din greseala aprope ca incepe sa planga, ma intreaba daca ma doare, empatizeaza.
Ii da jucarii lui Robert. Daca vrea jucaria lui ii duce alta in schimb. Foarte rar il impinge intentionat si nu il loveste. Nu imi amintesc sa il fi lovit vreodata. Daca i se pare ca am ridicat tonul (s-ar putea sa mi se mai intample dupa nopti cu 2-3 ore dormite) imi zice imediat: nu mai shiarta Roberrr. Si eu ce sa fac? Nu il mai cert...
Este atent. Daca se intampla sa verse ceva pe jos (si se intampla rar) imi cere o carpa sa stearga sau ma pune pe mine. Daca si-a udat fie si putin de tot hainele imi cere sa ii pun altele.
Se bucura de orice primeste, fie jucarii, fie ghete sau hainute. Intreaba intotdeauna cine le-a cumparat si nu uita niciodata de unde are bluza X, sau jucaria Y, sau geaca Z.
Il iubim mult. Nu mai pot vedea viata fara el, fara ei si mi-as dori sa am atata rabdare incat sa ii pot explica de 100 de ori acelasi lucru, sa nu ridic niciodata tonul, sa ii pot face pe plac. Dar mai am mult pana acolo.

Din categoria jucarii magazinul Noriel este o comoara. Are reduceri de preturi la super jucarii: flufflingsfly wheels etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu