Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

sâmbătă, 22 decembrie 2012

Cadou de la Mosu'

Am primit cadou de la Mos Craciun la gradinita:
-una bucata masina pentru baieti/papusa pentru fetite,
-una bucata ciocolata de la Kaufland,
-napolitana cu ciocolata si crema de cocos, tot Kaufland,
-napolitana cu ciocolata si crema de cacao, sigur ca tot Kaufland,
-napolitana cu glazura de ciocolata, marca Lidl de data asta,
-pufuleti cu surprize,
-turta dulce. Am avut curiozitatea sa ma uit la ingrediente si iata si ce contine: faina, zahar, grasimi vegetale, sare afanatori E500, E503, arome, dioxid de titan.
-rulouri cu crema de ciocolata,
-grisine,
-krax (astea nu stiu ce sunt)
-o cutie suc "natural",
-biscuiti  Croco,
-covrigei.
Plus o punga maricica de la sponsorul Dr Oetker in care am gasit:
-3 clementine,
-o bomboana de pus in pom,
-un baton ciocolata cu rom,
-trei cutii cu diverse prafuri de prajiuri,
-doua plicuri cu glazura pentru prajituri,
-doua plicuri desert cu orez,
-sos de zmeura,
-creioane pentru ornat prajituri.
Nu este treaba mea sa comentez daca sponsorul considera ca sunt sau nu potrivite produsele sale pentru un copil sub 3 ani dar as fi asteptat la alceva din partea gradinitei.

Dar nu ar fi mai bine sa vina Mosu' doar acasa? Eu pentru nepotii mei am gasit la Noriel niste jocuri excelente pentru varsta de 5 ani si chiar si pentru cei mai marisori, de 8 ani au jocuri super faine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu