Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

miercuri, 18 mai 2011

Rezolvari

De cateva zile a iesit soarele. Nu ala anemic pe care l-am mai vazut sclipind dintre nori ci cel adevarat, de vara. Astazi am indraznit chiar sa iesim afara in pantaloni scurti, nu pentru mult timp caci soarele ardea prea tare(!) si a fost asa bineeee! Speram ca vremea frumoasa sa ne imbunatateasca si starea de spirit (zen-ul meu a plecat la plimbare) putin zdruncinata in urma anumitor evenimente.
De altfel lucrurile merg spre bine. Dupa ce cu vreo doua nopti in urma D. a atins apogeul la supt si eu la schimbat, situatia pare sa se fi ameliorat. Noaptea trecuta nu am mai schimbat scutec si prima strigare a fost parca pe la 3, iar azi a fost o singura problema mare si dificila de curatat.
Si problema cu masina s-a rezolvat pe cai amiabile si fara secatuirea completa a cardului personal pe care, deloc elegant, mi l-a sustras consortul, caci impricinata piesa a fost 'imprumutata' de la alt ford care a considerat ca se poate lipsi de ea.
Cu lapticul situatia este aceeasi. Sanii sunt moi chiar si dimineata, dar dupa atata supt cum sa fie? La acest capitol se lucreaza intens si cu eforturi sustinute si repetate: scriu cu ulcica de suc proaspat de fructe langa mine, iar in bucataria personala se gaseste o oala aburinda plina cu ceai de lactatie abia ridicata de pe foc. Si ce daca fac ture-ture dormitor-baie, baie-dormitor si iarasi, si iarasi?!? Numa' lapte sa fie... si parul sa se regenereze ca in modul actual voi ramane fara pana la sfarsitul anului. Scalpul meu inca mai plange dupa ce a fost deposedat in mod brutal de un numar considerabil de fire cu 30 de minute in urma. Probabil ca cineva din neamul meu sau al consortului trebuie sa se fi intersectat candva cu vreun indian si de-acolo mi se trage, caci altfel de unde apucaturile astea?
Inca o problema nesolutionata, stiuta doar de mine, o reprezinta scutecele. Copilul meu are putin peste un an si eu abia acum am descoperit scutecele textile. Si m-am indragostit de ele. Sunt atat de frumoase, atat de frumos colorate, atat de... ce sa mai, vreau si eu.... M-am tot sucit, am citit pe bloguri experientele mamicilor care le folosesc cu succes (deci se poate), m-am uitat la preturi si la final, documentata bine de tot, am adus problema in fata sotului. El: ca e prea tarziu, ca acum nu ar mai fi nici o economie, ca trebuie sa invatam copilul la olita de acum, ca e mare si doar in cazul existentei unui alt copil luam in calcul varianta. Si eu ce sa zic? Are dreptate oare? Nu prea am argumente sa il combat el nefiind eco decat in ce priveste mancarea copilului. (Apropos, e prima data cand gradina noastra goala pana acum gazduieste cartofi, morcovi, dovlecei, broccolli si alte minunatii, culmea, puse de noi(???) si 100% bio. Wow!) Deci se (mai) merita investitia? Iata la ce trebuie sa raspund repede-repede. De ce mamicilor nu li s-o fi dand nici o prima? Macar odata pe an. Ar fi fost o solutie sa nu mai gandesc rational (m-a invatat sotul) si sa iau cu asalt magazinele online cu toate bunatatile la care jinduiesc. Nu e corect!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu