Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

vineri, 20 mai 2011

Big prize

Gasesc eu cu doua zile in urma un mesaj in spam care ma felicita pentru nu stiu ce premiu castigat, in limba engleza de la nu stiu ce director al google. Grabita fiind dau delete neintelegand decat half din ce ziceau ei acolo. Aseara, asteptand sa mi se usuce parul proaspat iesit de la apa, intru din nou pe la mailuri sa mai fac curat. Surpriza! din nou un spam. Avand timp la dispozitie (copilul dormea si il adormise si pe taticul lui) decid sa aprofundez. Si incep sa descifrez o engleza ne(mai)vorbita de 10 ani. Si din nou felicitari ca folosesc serviciile google (bine, dar adresa era pe yahoo) si ca au hotarat ei sa ma rasplateasca daruindu-mi o parte din cei 500000pounds. Mi-au dat acolo niste coduri sa am grija de ele ca altfel se poate sa imi ia altineva premiul si sa le trimit lor niste date personale si sa imi trimita ei mie banii. Wow! Wow! I-auzi! Ce surpriza! Notez eu numele distinsei corporatii care m-a anuntat si il pun pe cel ale carui servicii le-am folosit si inainte si care ma premiaza pentru asta sa imi dea si mie niste date despre seriozitatea respectivei. Si domnul google isi face treaba si printre multe altele spune: "Do not beleive a word!". Cum domnule, ce ai tu cu premiul meu de nu ma lasi sa il castig? Ha?
De dimineata, inainte sa se trezeasca minunea, deschid calculatorul si ma intampina un mail nou. Tot in engleza (bine domnilor, romana de e nu ati invatat?) in care nu-stiu-cine (l-am sters si era un nume tare greu de tinut minte) imi povestea ca detine posibilitatea de a "pune mana" pe nu-stiu-ce mare avere, ca a murit proprietarul si nu exista mostenitori si ar avea el nevoie de putin ajutor din partea mea, ca sunt singura persoana pe care a contactat-o si urgent sa trimit mail pe adresa lasata de el ca e o chestiune pe viata si pe moarte. Parca era vorba de 10 milioane de $. Wow! Wow! Wow!
Acum eu stau si ma intreb: oare ieri, cand lumina ochilor ma plimba prin tarcul gainilor (proprietate a bunicilor) ca sa admire exemplarele mai de aproape, eu nu oi fi fost atenta pe unde am calcat de a dat atata noroc peste mine? Peste mine care in toata viata mea nu am castigat decat contrvaloarea unui loz de 2 lei acum vreo 20 de ani??? Si o fi de-ajuns, sau mai castig si maine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu