Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

marți, 10 mai 2011

Cum petrecem noi timpul

Pentru inceput precizez ca noi locuim intr-o zona de tara. Si mai spun ca la noi pe strada este un mini-santier. Ca peste tot in Romania, cu ceva timp in urma (nu stiu exact cat, locuiesc aici doar de 2 ani), autoritatile au hotarat ca este nevoie de asfalt, cel mai bun lucru posibil, dupa parerea mea, intr-o zona de tara. Dar acum, aceleasi autoritati s-au gandit ca nefiind retea de apa curenta, dupa ce aproape toti oamenii au investit in hidrofoare si fose septice (sau nu, dupa posibilitati) sa inceapa sa sparga acel asfalt turnat nu cu prea mult timp in urma pe ambele parti pentru acea retea de apa care lipseste si pe jumatate pentru canalizare. Nu va imaginati ce este pe aici!!! Si, ca si cum nu ar fi de-ajuns, si curtea noastra este tot un santier, noi avand in constructie o  casa si cum am proiectat casa cu o curte mare (nu este inca amenajata) sa aiba copilul spatiu de joaca, nici nu stiti ce parcare a rezultat... Cum pentru ce? Pentru tractoare, macarale si ce-or mai fi alea cu care se lucreaza pe strada.  Acum ma intreb eu ce sa fac cu un copil atras de zgomote ca albina de miere? Iar de tractoare, macarale si tot ce or mai fi folosind lucratorii de pe domeniul public nu mai vorbesc... Si cireasa de pe tort: de cateva zile a inceput sa suga mai intens si mai mult si dispozitia lui nu este din cele mai bune, semn ca un alt dintisor se pregateste sa se arate (este deja posesor a 6 exemplare, urmele a 4 dintre ei fiind foarte vizibile dupa supt pe obiectul 'muncii'). Asadar traversam o perioada in care cea mai mica negatie a mamicii este intampinata cu lacrimi mari-mari si suspine multe-multe si dorinte si mai multe din partea lui care raman nerealizate si alte lacrimi si alte suspine... Cum sa tin eu copilul cand in jur sunt atatea ispite?!? In week-end am cazut totusi la pace, inainte de a cadea eu de oboseala. L-am lasat sa isi faca de cap la toate utilajele spre care se intindeau manutele mici si privirile rugatoare. Ce-a iesit? O baie prelungita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu