Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

luni, 16 mai 2011

OF, OF, OF...

Cele romanesc, cu un singur 'f'.
Cel mai mare dintre ofuri este legat de lactatie. D. vrea sa suga mult, mult, mult, iar eu, hidratata corespunzator, mi-e teama ca nu mai fac fata. Adoarme ziua tot mai greu (doarme de doua ori pe zi) si se enerveaza ca el mai vrea si nu mai are de unde si podoaba mea capilara se reduce cu cel putin 10 fire la fiecare somn... Se trezeste noaptea tot mai des si suge fara oprire si cand face cate o scurta pauza iar eu incerc sa imi schimb pozitia, el crede ca nu ii mai dau si plange neconsolat, asa semi-adormit si  eu ii explic ca mamica ii da cat vrea el (chiar daca ei i se pare ca nu mai e nimic si ii e teama de rani) dar el nu pare sa ma inteleaga. Si nu am elucidat inca misterul. Desi am remarcat ca unele hainute 's-au scurtat' si nu ii mai vin, cred totusi ca sunt dintii caci scaunele (de consistenta relativ moale) sunt cam 4 pe zi si in ultimele doua nopti am schimbat scutecul inclusiv noaptea. Sau poate si faptul ca s-a desprins tot mai mult de noi si isi ia caraus atunci cand se grabeste... Iar eu incep sa ma stresez (a cata oara?) ca poate nu-i mai este suficient laptele meu, ca poate ar trebui sa completez, ca el e deja mare....
Al doilea of este pentru consort si masina. Cu un timp in urma ne-am pus de-acord (mai mult el) sa vindem o masina ca este greu sa intretinem doua, ca nu ne permitem, ca poate mai tarziu cand terminam casa. Ce masina vindem? A mea ca, desi mai noua, este romaneasca si nu are servo-nu-stiu-ce, ca are tabla proasta, ca daca o tienem trebuie vopsita singurul avantaj fiind consumul si culoarea (era verdeeee) dar asta nu s-a pus. Zis si facut. Intr-o zi de martie (parca) masina mea a luat drumul pribegiei si noi am ramas cu o masina violet spre negru (rosu dupa parerea celor care au tradus cartea masinii) produs al companiei Ford. La inceput ne-a cam mirat consumul caci desi foloseam o singura masina (sau poate de-asta) banii pentru benzina erau, parca, mai multi. Eh, eu nu prea imi bat capul cu chestii de-astea. Daca atat consuma n-are decat. Dar consortul a inceput sa-si puna capul si internetul la lucru caci nu si nu, masina consuma mult si nu stie el de ce, ca nu e lucru curat. A mai vizitat un service, a mai vizitat altul, pareri impartite ca ba c-o fi aia, ba ailalta, adevaratul motiv iesind la iveala abia acum: niste rezistente microscopice de la o piesa minuscula care are rolul de a-i da masinii aerul necesar pentru arderea combustibilului (este traducerea in termenii mei) erau arse. Bine. Sa vedem cat costa... Nu doar scump, doamna, scump ci enorm. Nu, nu mai vreau sa vad cat costa... Am hotarat: era mai buna masina mea ca ea nu avea piese de-astea si avea consumul la jumatate si... si... si... si eu planuiam (pentru mai tarziu) achizitionarea unui ford ka, model nou, beige, tocmai pe placul meu... Care si-o mai lua ford, na! Caci acum urmeaza al treilea of... ca adica iar aman ceea ce doreste sufletul si tenul meu foarte, foarte mult. Uleiul de argan. Nu, nu l-am castigat. Dar il vreeeeauuuuuuu! Si nu am putut sa ma nasc si eu macar vara, ca pana la toamna cat mai e.... Nu vrea nimeni sa imi ia cadoul in avans?

A, si in familia noastra toata lumea conduce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu