Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

joi, 29 august 2013

Hrana noastra de fiecare zi

Dimineata nimic nu merge atat de bine ca oul. Gainile noastre trebuie grabnic inmultite ca nu mai fac fata. Mancam oua in diverse forme: ochiuri, omleta in unt cu branza si smantana, galbenusuri crude cu miere, clatite cu miere, chiftele din oua, lapte, branza si faina. Nu se accepta ou fiert. Asta nu. Si desi amandoi au inceput sa dezvolte o relatie sanatoasa cu branza, totusi laptele dulce nu este acceptat nicicum. Poate uneori doua, trei linguri din laptele fermetat.
Odata scapati afara devoreaza zmeura. Apoi cer pere, insa cum perele s-au terminat au trecut pe prune.
La pranz, inainte de somn, trebuie sa am neaparat "shiorbica". Trebuie sa ma gandesc bine ce aleg in cazul in care imi lipseste supa caci Du nu accepta orice :D. Toate ingredientele sunt, cum altfel, doar din gradina noastra :)
Dupa somn se impun plimbari: cautam/mancam alune, mure, struguri agatati de consort de pe marginea strazii :)), prune din nou... Nu stiu unde pot sa bage atat. In seara asta Du parea ca nu se mai satura. Tot ii adunam mure si tot mai cerea. Cand in sfarsit parea saturat il intreb daca mai vrea si imi spune ridicandu-si tricoul: "Unde sa mai bag? Ia uite cata burta am!" :)). Robert pare sa fi facut o pasiune pentru catina.
Cu toate acestea seara isi mai face loc o salata de morcov cu ceapa, sau poate putina varza (o adevarata surpriza! Nu am crezut ca or sa vrea sa manance, insa au devorat-o), sau chiar rosii cu branza. Mai rar cartofi caci nu par a avea vreo preferinta pentru ei.
Fac mari eforturi pentru a elimina complet zaharul, dar e tare greu cand toata lumea ofera copiilor, evident, dulciuri.
Mananca, desi nu imi place, biscuiti primiti pe la bunici, covrigi de patiserie si alte procarioare din astea. Inca nu am o solutie si copiii sunt mari amatori de lucruri interzise, din pacate. Bine macar ca nu sunt mari amatori de paine!
Amandoi iubesc pestele, ouale, ciupercile, fructele, nucile si mamaliga cu branza si smantana. Du prefera dulcele in timp ce Robert iubeste laptele. De mama, bineneteles!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu