Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

duminică, 4 august 2013

Bucatarie pentru o gospodina desavarsita :))

Desi ne locuim de vreo saptamana propria casa aceasta nu este inca definitivata. Inca utilizam multe lucruri pe care le-am mutat din vechiul spatiu, mic si ingust, in care am locuit 4 ani. Astfel ca inca ma invart in aceeasi bucatarie si aceeasi baie doar ca desfasurate pe mai multi metri patrati.
Bucataria visurilor va mai astepta probabil un an pana ce va ajunge sa poposeasca pe gresia si peretii nostri. Dar... Daca pana acum am fost destul de retinuta in umplerea micului spatiu cu toate accesoriile de bucatarie pe care le-as fi dorit in rafturile mele, ei bine, grija asta s-a dus. Am facut atata spatiu incat sa tot adun oalele si accesoriile dupa care am suspinat la fiecare raft din hipemarketuri si la fiecare site de profil sau link de pe facebook prin care se mai laudau mamicile prietene cu diverse minuni "bucataricesti" :D.
Mi-am si facut un plan de achizitii si ca o gospodina economica (ha-ha! Sa-l intrebam pe consort despre asta!!!), evident ca m-am uitat prima data pe la niste lichidari de stoc. Si as vrea asa: cuva asta, m-am indragostit si de aceste linguri, imi doresc si un aparat pentru decojit cartofi, un decorator care sa faca legumele cat mai apetisante.
As mai vrea, insa aici sunt dispusa la discutii si eventual amanari, unul din Blenderele KitchenAid, cred ca mi-ar place unul verde. Nu cred ca as spune nu nici acestei oale in cazul in care consortul ar inista sa o adaug la cos... Asta doar pentru ca noi gatim sanatos, iar inoxul este unul din putinele materiale care se comporta ok la temperaturi inalte.
Voi ce aveti prin bucatarie? Si de unde le luati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu