Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

marți, 3 septembrie 2013

Eu, cu mine

Ma urmareste un pui de depresie. Nu mai am rabdare cu mine, cu copiii, cu nimeni. As vrea sa dorm mult, mult, sa nu mai aud de copii omoriti de caini, de victime din Siria, de Rosia Montana, de rinichi dati vip-urilor in varsta in timp ce adolescentii din acelasi spital pot sa astepte... Pe langa astea problemele mele par marunte, mi se pare ca sunt o egoista cu sufletul murdar. Pentru ca da, pe fundalul descris mai sus se arata si dorinte de mult amanate si amanate din nou, problemele nesolutionate, ce par inca fara solutie, oboseala de zi cu zi, toate amarandu-mi sufletul.
Si ca bonus, timpul trece, in curand voi reincepe serviciul si inca nu stiu ce va fi cu copiii.
Nu este inceputul de toamna. Iubesc vara, dar iubesc si toamna. Nici frigul de afara caci amorteala asta a creierului s-a facut simtita de prin iulie, acum doar s-a accentuat.
Nu imi dau seama ce e... Oare imbatranesc??? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu