Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

luni, 12 august 2013

Memorie de mamica

Familia B. in strada plina de copii. Se aude o masina. Arunc priviri ingrijorate spre consort, acesta vorbea linisit cu o vecina. Eu, pe scarile portii atei vecine, nu imi dau seama de ce nu pot sari asa ca strig disperata: "Robert? Unde e Robert?". Sare si consortul cuprinzand toata strada cu privirea agera, toata lumea e in alerta: -Unde-i Robert?
Doar mamica de langa mine pare sa isi revina mai repede: -Uite-l la tine la san!

***

Du solicita o plimbare pe strada. Consortul accepta si imi sopteste ca mergem la plimbare. Eu raspund printre replicile altei conversatii: Sigur, doar sa imi iau telefonul. Il caut, dar nu il gasesc nicaieri. Pare inghitit de pamant. Tot printre replicile unei alte conversatii il intreb soptit: -Nu mi-ai vazut tu cumva telefonul?
-Ba da. Il ai la ureche!

***

Gatesc. Ardei umpluti. Amestec compozitia cu mare grija, pentru a nu uita nici un ingredient.
Luam masa. Desfac un ardei si compozitia incepe sa curga. Eu catre consort:
-Auzi, nu ti se pare ca nu prea s-a legat compozitia?
-Nu. Sunt buni. 
-Totusi, trebuia sa se tina mai bine...
-Sunt buni, draga mea. Nu vad ce ti se pare ca au.
-Ah! Acum stiu! Am uitat sa pun ou!!!

***

Insa pe alta parte:
-Mami, unde e bicicleta mea?
-Sub vie la bunica, Du.
-Dar tractotul rosu?
-In casa langa frigider.
-Si mingea portocalie?
-Ai aruncat-o in gradina, langa pruni.
.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu