Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

duminică, 20 ianuarie 2013

Un an!

Am inceput postarea asta de multe ori si tot de atatea ori am sters. Cuvintele scrise mi se par prea goale, prea simple... asa ca nu pot spune decat ca te iubim tare, tare mult! Tu si fratele tau sunteti minunile noastre de care ne bucuram in fiecare zi, pe care nu stim sa le pretuim suficient, fara de care nu am mai putea...
Ne-ati daruit un an de vis, cu momente atat de frumoase pe care nu stiu cum sa le pastrez mai mult in inima mea.
Un an de cand te-am avut prima data la sanul meu, privindu-ne in ochi, recunoscandu-ne unul pe celalalt!
Un an de zambete, de cascade de rasete, de brate iubitoare stranse in jurul gatului!




Un an de bine!

Si oare dintre multele produse pentru copii puse la dispozitie de prietenul Google, ti-ar placea jucarie de plus? Dar voi? Ce ziceti?

4 comentarii:

  1. <3 ce mult seamana cu tine!!! Sa fiti fericiti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Serios? Crezi ca imi seamana? Pe aici prin cartier sunt dezbateri mari pe tema. Ba imi seamana mie Du si Robert e sotul in miniatura, ba invers. Trebuie sa pun o poza de familie :)

      Ștergere
  2. Aaah. Cu intarziere apar si eu cu un LaMultiAni si urari de sanatate. Se pune?

    Dumnezeu sa iti dea tot ce e mai frumos pentru tine Robert, sa fi fericit si sa te bucuri de copilaria ta mai mult decat au facut-o mama si tatal tau la un loc :)

    Roda, seamana cu tine ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primim si cu intarzieri, cum sa nu primim!
      Multumesc pentru urari in numele lui :)
      Mai esti sigura? Cu mine seamana? Chiar trebuie sa pun o poza cu toti patru si atunci sa ne dam cu parerea :D.

      Ștergere