Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

marți, 15 ianuarie 2013

Nu l-as da pe nici o fata din lume!

Vrea sus pe blat de cate ori fac mancare. Imi cere razatoarea (la noi electrocasnicele sunt interzise. Nu am voie sa folosesc blenderul, mixerul, maruntitorul de legume, aspiratorul. Daca trebuie neaparat sa ma epilez consortul pleaca cu ei cat mai departe sa nu cumva sa se auda ceva) si rade el morcov, cartof sau ce ne-o mai trebui. Neaparat trebuie sa bata el ouale pentru omleta. Curata usturoiul, ar vrea sa toace si ceapa dar dupa o tentativa soldata cu lacrimi imi face mie favoarea aceasta.
Ia matura imediat ce observa zoburile unui biscuit faramitat. Daca varsa din greseala o picatura de lapte, sau compot, sau apa merge la baie dupa o carpa (mopul e totusi prea mare!) si sterge pana incep sa imi exprim grija pentru culoarea parchetului. Dar cum lui nu i se pare suficient renunta doar ca sa stearga mobila de praf. Cu aceeasi carpa...
Vrea neaparat sa puna el, singur, haine la uscat. Nu importa ca sunt uscate deja, ba chiar impachetate, gata de pus in sifonier.
Aduna jucariile doar cand eu incerc sa il adorm pe Robert, dupa ce ziua intreaga au zacut pe parchet. Nu am voie sa le adun mereu. Doar uneori, cand vede ca nu mai poate alerga in voie prin casa imi da permisiunea de a le aduna.
Sterge geamurile aproape zilnic si am fost tare uimita ca in ultimul timp nu l-am mai vazut desfasurandu-se. Astazi, cand am vrut sa sterg oglinda de urmele celor mai mici degete din casa, am observat descoperit si motivul: nu mai este detergent de geamuri.
Si asta doar in casa. Afara este la fel de neobosit. Vrea sa care lemne, sa le puna in foc, sa ia ouale, sa puna mancare la gaini. Ultima activitate mai mult din interes, suspectez eu, ca sa fie iertat ca le alearga toata ziua.
In curand nu vom mai avea nimic de facut caci Robert pare sa aiba aceleasi inclinatii.
Ba chiar ma ajuta sa aleg perna potrivita pentru fiecare din noi, sau cele mai faine modele pentru amenajarea bailor noastre. Pe voi va ajuta copiii la amenajarea casei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu