Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

joi, 29 noiembrie 2012

La sedinta

Intrucat povestea de (daca nu dragoste macar) prietenie dintre Du si gradinita nu a tinut decat cateva zile, m-a sunat doamna sa ma invite la o sedinta cu parintii. I-am spus ca merg pana la gradinita. A vrut sa stie ce fac acolo.
-Merg sa vorbesc cu Doamna.
-Ce vrei vorbesti cu Duama?
-Pai... sa imi spuna cand vine Mos Craciun.
-Cand vine Mos Tussiun?
-Nu stiu inca, dar o sa imi spuna Doamna.
-Vin si eu. Ma iei? Ia-ma, mami, ia si pipilu' tau... Cand medgem? Acum? Hai, mami, cand esti gata? Mamiiiii! Ai medgem dita!
Si am plecat. Cu o ora mai devreme, lasand un Robert prost dispus cu Bunica. La inceput a vrut in brate fiind prea mult zgomot, de sarbatoare, caci se serbau cativa colegi. S-a acomodat insa repede si a stat singur sa se joace. Eu am stat intr-un colt, pe un scaunel si doar din cand in cand ma intreba ceva sau doar arunca privirea sa vada ca inca mai sunt.
Mai era acolo o mamica pe care o cunosteam un pic si mi-am exprimat mirarea ca a ajuns si dansa asa devreme. Mi-a spus ca fiul ei a avut probleme din cauza stressului cauzat de gradinita (mi-am amintit ca copilul ei plangea foarte rau cand descoperea ca ea a plecat si l-a lasat acolo singur), ca au fost o perioada de timp in spital si ca i s-a recomandat sa nu il mai duca, cel putin pana cand va accepta el. Si fiul ei se juca dar doar in acelasi metru patrat in care se afla mama lui.
Copiii sunt facuti atenti prin amenintarea ca nu mai vine "Mosul", un copil chiar a fost amenintat ca va fi pus la colt daca nu inceteaza. Orice mica disputa pentru vreo jucarie e intrerupta de Doamna prin "suspendarea" respectivului obiect. Si asta pe foarte scurt. Mai sunt multe exemple care mi-au tinut gura deschisa minute in sir.
Conversatiile dintre parinti m-au lasat fara cuvinte. Fetita unei mamici plangea si vecinele ei de scaun ii spuneau sa inceteze si nu "doar" ca e "rusine. Uite ce fetita mare esti!", ci si ca o vede "nenea" si o cearta. Du a remarcat asta si imi povestea in drum spre casa toata conversatia surprinsa!!! Si cate nu a remarcat punandu-ma mai apoi in dificultate cu explicatiile pe care mi le cerea!
Lista citita de Doamna cu produsele ce au format cadoul copiilor anul trecut a fost o adevarata bomba: ciocolata Laura, nuga, napolitana cu ciocolata, prajitura cu glazura de ciocolata, pufuleti, grisine, biscuiti, doua portocale si o masina/papusa, dupa caz. Cand am intrebat daca se pot pune mai multe fructe si mai putina ciocolata toti parintii s-au intors surprinsi: cum asa? Doar toti copiii se bucura de dulciuri, nu de fructe!
Ma bucur ca Du refuza sa mearga. Voi vedea cum vom rezolva problema socializarii dar mai bine fara gradinita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu