Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

joi, 22 noiembrie 2012

Black Friday, Eclipsa de preturi... sau cum s-o mai numi

Online-ul este plin de aunturi, prietenii share-uiesc peste tot marile reduceri anuntate de magazine mai mici sau mai mari. Eu imi tin ochii bine atintiti pe doua dintre cele multe:
-unul este emag. Intrucat mosul m-a promovat la rangul de spiridus si m-a insarcinat cu achizitioanrea celui mai...si mai...si mai telefon mobil am luat si eu internetul la scotocit pentru a nu-l dezamagi :). Dar cum sunt tare nehotarita din fire simt ca imi trebuie cea mai buna oferta ca sa ma decid simplu si rapid. Deci  EMAG, here I come!
-cel de-al doilea este zorilestore. Cu ZorileStore am avut o intersectare placuta pe timpul campaniei lor de testat papuci. Desi sceptica la inceput, recunosc ca papuceii lor moi si simpli au fost cei mai purtati vara ce a trecut si sunt in regula si pentru vara urmatoare.
Dar acum nu despre papuci e vorba ci despre cum participa ZorileStore la Black Friday! Pentru ca pe langa papuci magazinul pune la dispozitie si obiecte vestimentare, incaltaminte, accesorii, care vor fi reduse cu pana la 60%, iar colectia toamna-iarna va beneficia de cel putin 20% reducere. Am vazut pe site-ul lor multe lucruri frumoase, firme cunoscute, dar mie, ca spiridus al mosului, mi-a atras atentia acesti adidasi. Sunt aproape sigura ca nu as gresi cu ei pentru ca i-am mai facut cadou o pereche asemantori, achizitionati dintr-un Deichmann din Germania, care au fost cei mai purtati pantofi sport pe care i-a avut vreodata. Foarte mult mi-a placut si acest pulover tot pentru acelasi consort. Tot despre zorilestore am citit ca a fost castigator la Gala Premiilor e-Commerce 2012 pentru cel mai bun start in online. Deci astept cu nerabdare ziua de maine sa vad care e cea mai tare oferta.
Deci daca e Black Friday, apoi atunci sa fie si black pockets!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu