Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

joi, 5 aprilie 2012

Primii pasi ai lui Du

Am ajuns la ei cu un an in urma, cand Du a inceput sa faca primii pasi. Aveam la dispozitie pentru acesti primi pasi o pereche de ghete, model foarte frumos, piele interior/exterior, insa aveam sa descopar cat de ineficiente si deloc de ajutor aveau sa fie. Talpa era extrem de rigida si copilul si asa instabil se clatina prea tare pe ele sfarsind de prea multe ori pe jos.
Asa am ajuns la papuceii tikki. Sunt confectionati dintr-o piele moale (foarte important) iar talpa este la fel de moale si se muleaza pe piciorul copilului (cel mai important), ca si cand copilul ar merge descult doar ca nu aluneca (pielea de pe talpa fiind special adaptata pentru a fi aderenta) si nu se loveste/inteapa. Pentru ca, desi sunt papucei de interior, Du i-a purtat foarte bine pe afara. Si inca o perioada destul de lunga pana ce am gasit niste sandale Primigi, o marime destul de mica dar si ingusta cu care a putut sa calce bine.
Prima pereche a fost cea cu ursuleti. Du a purtat-o cu drag si mult timp pana cand a aparut o gaura in talpa. Atunci s-a cerut repede inlocuita. M-am gandit ca ar fi mai potrivita o pereche mai mare desi talpa lui nu a crescut foarte mult si am luat "cateii" de la 12-18 luni. Sunt mai mari si mai lati, insa s-au imbunatatit intre timp cu stoppere la glezna ceea ce ii impiedica sa scape din picioare. Chiar si asa tot regret ca nu am luat tot marimea 6-12 luni caci Du este foarte inventiv si reuseste sa ii dea jos doar pentru a ma pune iar si iar sa il incalt, caci imi cere asta imediat ce reuseste sa ii scoata. Isi scoate de multe ori si sosetele si vrea sa ii pun papucii asa. La inceput imi era teama sa nu aiba picioarele reci, dar cand am verificat mi-am dat seama ca nu sunt motive de ingrijorare, caci pastreaza picioarele calde.
Acum ma gandesc cum sa testez mai repede noua colectie cu captuseala de canepa. Si am vazut pe site si modele de vara iar, nehotarata cum sunt, nu stiu ce sa aleg... Poate astia? Dar imi plac foarte mult (si lui Du la fel) si cei cu avion.
Robert inca nu este atras decat de tricourile noastre, de paturica moale pe care doarme si de manecile body-ului cu care este imbracat, toate in acelasi scop: mancatul! Dar presimt ca in cateva luni voi comanda cate doua perechi. Oare lui ce o sa ii placa?



Si inca un motiv determinant pentru care i-am ales pe ei si nu alta marca este pentru ca sunt fabricati in Romania, de o mamica ce a vrut ceva bun si frumos si sanatos pentru fetita ei. Iar eu am incredere in astfel de mamici!
Si inca de la prima pereche i-am vazut atat de naturali! Perfecti! Dar iata ca au "suferit" de atunci doua imbunatatiri. Oare ce va urma?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu