Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

miercuri, 11 aprilie 2012

Alaptati?

Atunci poate aveti nevoie de haine speciale?!? Eu as avea. Iata cum am ajuns la asa concluzie:
Du s-a nascut pe la sfarsitul lui aprilie si au urmat putine zile friguroase, care sa necesite infofolire personala (ca, deh, eu sunt mai inghetata de fel), asa ca de sub un tricou sanul iesea destul de repede si fara mult efort. Ce nu mi se parea prea ok era ca expuneam parca prea mult si desi nu ma consumam eu prea mult, totusi cand au inceput sa apara tot mai multi ochi holbati nu m-am mai simtit atat de naturala. Dar intre timp au aparut ore mai multe intre mese si am considerat problema cat de cat rezolvata. Si nu aveam cunostinta de hainele speciale pentru alaptare.
Dar cum un copil nu seamana cu altul, Robert s-a nascut iarna, si pe langa asta, s-a nascut si foarte nerabdator. Asa ca afara fiind, eu foarte imbracata, el mai putin imbracat dar foarte nerabdator sa manance, pana reusesc sa ajung la san rabufneste si ma cearta si inca ma cearta si cu sanul in gura de imi piere pofta de plimbat. Si nu mai zic cand suntem in "societate". Daca nu port sutien sanii transformati in arteziene uda tot ce intalnesc in cale, nefiind nici un absorbant care sa ii opreasca, dar ajung mai repede la ei. Daca port sutien nu reusesc sa il las prea bine in jos si sau el sau bluza revine peste gura copilului si ii scoate sanul, asa ca avem concert. Acum eu stiu ca nu sunt prea "dotata" si asta ar putea fi una din cauze, dar o bluza speciala nu ar rezolva oare o parte din  problema? Caci am vazut ca se indeparteaza doar o bucata de material care ma gandesc ca nu mai revine singura tragand si sutienul dupa ea.
Si bluzei mele (cea mai comoda in 'domeniu') i s-a dus decolteul pana spre buric, desi Robert are abia trei luni. Pana va face 2-3-4 ani ma gandesc ca va avea nevoie de nasturi :)))))!
Cum ar fi cu o bluza pentru alaptat? Se poate testa la Eu si bebe. Pana maine la 10:00.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu