Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

sâmbătă, 3 martie 2012

Sambata

Masina de spalat a complotat impotriva mea si a luat miseleste scutecele copiilor in stapanire de vreo trei ore. Folosindu-se de forta, odata cu intoarcerea la domiciliu, domnul sot a reusit sa le sustraga in mod abuziv, insa domnia-sa, masina, atat de tare s-a suparat ca nu mai vrea sa auda de un nou program, iar eu, ca sambata in care doar am crezut ca am un ajutor de nadejde in persoana sotului (m-a lasat balta odata cu ivirea zorilor), as mai fi vrut sa profit de ajutorul ei macar de inca vreo doua ori...
Cum sa o corup?
Spalatul manual este exclus ca nu se poate efectua cu una bucata copil in brate, sau in urlete, dupa caz. Masina de rezerva nu exista.
Planuiesc sa ii fac toaleta, sa ii sterg fiecare buton, sa o ferchezuiesc cum voi sti eu mai bine. Sa vedem, va reveni la sentimente mai bune???
Si-a dat duhul... Adio geanta de voiaj si reduceri la haine de femei! Ne luam alta masina de spalat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu