Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

vineri, 23 martie 2012

In ce ne purtam copiii?

Du a fost purtat pana la aproape doi ani in brate. Am incercat sa il pun pe la 6 luni intr-un marsupiu dar nu ne-am inteles, eu si marsupiul, asa ca ne-am despartit, deloc cordial. Pe la vreun an am descoperit slingurile si wrapurile pe poarta-ma.ro. Le-am studiat, mi-au placut, dar umerii (mai ales unul singur) nu reprezinta punctul meu forte (mama ce m-a mai traumatizat ghiozdanul de scoala :))) ). Poate daca le-as fi gasit la inceputurile noastre de parrenting.... Desi, recunosc, eram tare ingrijorata de ce voi face eu cu atatia metri de material...
Apoi, pe la sfarsitul anului trecut a venit mosul cu o Manduca de care nu am reusit sa ma bucur pana mai acum o luna din cauza de burta mare/operatie de cezariana. Planul initial era asa: pun copilul mare in carut, asez copilul mic in Manduca si ne dam dusi cu orele de acasa. Dar cum nu se potrivesc socotelile de acasa cu cele de la piata m-am vazut nevoita sa optez pentru planul B: copilul mic, care mi se pare prea mic pentru Manduca (si care urla de nu il pot aseza si ma tot intreb unde gresesc) a ajuns in carut si Du in Manduca, care Du vrea pe jos cand nu vreau eu (il scot/pun mai greu, sunt si eu mare si neindemanatica, deh) si ar sta muuult mai bine in carut de unde poate cobori cand vrea el... Asa ca ma tot gandesc cum ar fi sa avem un wrap? Un Boba Wrap? Mai ales ca am vazut cum se leaga si nu pare prea greu.
Il pune la bataie Kiddy Shop cu ocazia lansarii site-ului http://www.babywearing.ro/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu