Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

marți, 10 ianuarie 2012

Mai e putin!

Servesc al doilea mar dupa alte doua portocale in timp ce taticul a scos copilul afara. Doamne, ce bine e sa nu fi singur!
Dupa amiaza ar trebui sa ne intalnim cu medicul ginecolog ca sa punem la punct niste detalii. Oare seara asta va fi ultima in trei? Oricum ar fi m-am linistit. Robert nu ne-a facut nici o surpriza cat timp medicul a fost plecat din tara, deci pot respira in voie. Mi-as fi dorit sa vina pe 8, de ziua lui tati. Am fi avut doi sarbatoriti. Pe Du i l-am adus acasa de ziua barbatului.... Dar cateva zile in plus nu mai conteaza. Mai ales ca lui ii e asa de bine acolo! Mie nu imi mai e chiar asa de bine :)) Primesc niste lovituri... Dar ce lovituri!!! Asazi voi definitiva si "bocceluta" pentru maternitate. Da, abia azi. Ce lenesa!
Detalii poate mai avem diseara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu