Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

joi, 5 ianuarie 2012

Ceasul rau, pisica neagra

In a patra zi din viata lui Du asteptam vizita sotului. Ma sunase in momentul plecarii de acasa si tot asteptam sa soseasca. Primesc la schimb un apel din partea lui prin care imi cerea pinul cardului meu.Mai mult decat surprinsa, caci stiam sigur ca il notasem pe ceva pentru cazul in care ar fi avut nevoie de el si il si folosise in cateva randuri, ma apuc si i-l dictez, fara a intreba altceva. Imi spune ca o sa intarzie putin (ha?) si inchide. Eu, asteptand, incep sa emit diverse ipoteze: oare trebuie sa mai platim ceva in spital? S-a intamplat ceva cu copilul? Nu se poate ca doar de la el vin. O fi lovit masina? Da. Asta era. A oprit sa-si ia o guma (de atunci mereu ii amintesc la market sa isi ia pachete cate crede ca ii trebuie. A, ca tot mi-am amintit, sa ii fac si stoc pentru saptamana viitoare:))) ) si cand sa plece a aparut un logan, nu stie de unde, cum si cand a carui aripa a zgariat-o, infundat-o si pana la urma platit-o la service. El, de altfel un sofer destul de prudent, a patit-o. Iarasi nu am zis nimic. Da-i incolo de bani, noi sa fim sanatosi. Masina noastra, mai rezistenta nu a avut nimic.

Astazi, cu cateva zile inainte de venirea celui de-al doilea pitic.
Sotul pleaca de dimineata in interes de serviciu. Se intoarce undeva in jurul orei 12:00. Intreaba ce face mami, ce face Du, i se raspunde ca mami alearga dupa copil si Du face 'prostii'. Ni se raspunde: 'si tati la fel'. Ha??? Deja ma gandeam ca a gresit ceva masuratori. Il vedeam iar plecat ca sa rectifice, eu iar singura cu copilul, incrcand cu disperare sa termin mancarea cu acelasi copil tragandu-ma de pantaloni si somandu-ma sa il iau in brate. Intreb cu jumatate de glas despre ce e vorba.
-Am lovit masina.
-Poftim????????
-De fapt, m-a lovit unul.
-A, da?
-Da. Frontal el, lateral eu. Bara crapata, far spart, aripa putin atinsa. Trebuie vopsita. Ne intelegem cumva. Se grabea omul ca o are pe maica-sa in spital.
-Aha....
-I-am spus sa vina cu farul si cu bara. M-am interesat la service cat costa manopera. Asta e. Avea anvelope de vara, n-a mai putut opri ca aluneca pe strada. E o minune ca nu au iesit si airbag-urile ca impactul a fost  destul de puternic. Abia m-am dezmeticit...
-Aha...
-Eu oprisem de tot si ma uitam cum venea in mine... L-am sunat pe R. (politist, nasul lui Du). A zis ca trebuie sa merg la ei la sediu sa completez nu stiu ce raport ca nu se mai da dovada.
-A, da?
-Da. Trebuie sa plec. (Sarut) Vin repede inapoi. Te sun imediat ce rezolv. (Sarut) Pa!
-Aha...
Iata-ma singura. Din nou. Oare daca, prin absurd, vom mai face un copil, va mai suferi si masina odata?
Uoa oa oa!
I-am recomandat tipului un site unde sa isi comande piese pentru Dacia sa si cred ca a multumit cerului ca noua nu ne-au trebuit piese de schimb pentru BMW, ci doar pentru un Ford...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu