Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

marți, 13 decembrie 2011

Vechile obiceiuri se dau duse greu si foarte greu

Am rezistat eroic in fata standurilor intesate cu dulciuri la Lidl, la marketurile mai mici din imprejurimi, i-am tinut piept chiar si marelui Real desi sotul imi atragea ingrijorat atentia crezind ca am uitat. Rezultatul? Exista undeva, intr-un cuptor, o prajitura la copt. A doua in trei zile...
Nu mai zic ca ma bat cu Du pe ultima bucatica de portocala/mandarina, ultima feliuta de ananas, ultimul mar, ma rog, tot ce inseamna fructele din frigider sau dulap.
Cine va castiga? Voi reusi sa ma multumesc doar din cand in cand cu o tableta dintr-o ciocolata neagra, cu muuuulta cacao? Si sa fie si de pe Biobunatati daca se poate? Wow! Ar fi culmea rezistentei sa am marea langa mine si sa ma multumesc cu o picatura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu