Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

marți, 14 ianuarie 2014

Maine!

Am ales sa fie maine. In mijlocul saptamanii. Nu la inceput, ca sa nu stricam toata saptamana, nici la sfarsit ca sa avem timp sa ne revenim pana in weekend.
Maine rezolvam ultimele detalii legate de intoarcerea la serviciu si apoi, de luni, voi lipsi minim 9 ore de acasa.
Du a trecut prin toate fazele:
sa mearga doar tati!
vin si eu cu tine!
eu plang fara tine, ca mi se face tare dor si vreau sa te iubesc!
nu vreau sa stau singur, fara tine!
Se lipeste de mine de dimineata pana seara, ar sta numai in brate. Insa parca incepe sa inteleaga.
Robert pare sa nu realizeze inca. Adoarme tot la san micutul si ma intreb daca va reusi cineva sa il adoarma altfel, caci, nah, eu plec cu san cu tot :P
Nici eu nu imi dau prea bine seama ce-o sa fie, cum o sa fie departe de ei atatea ore. Pana acum am fost ocupata cu detalii: cum sa facem sa le fie cat mai usor copiilor, cum sa ma organizez ca sa avem chiar si mancare :D, ce as mai putea purta de prin rafturi si ce ar trebui sa le completeze, cum sa il serbam pe Robert... Poate cu putin noroc nici n-o sa ma gandesc pana luni!
Mai am doar cateva zile de mama full time.

23 de comentarii:

  1. Imi place blog-ul, sa mai postezi pe el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelent blog-ul dar mai trebuie content.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aveti un blog de nota 10! Sa mai postati.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa nu lasati blog-ul asa, este pacat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos blog-ul, sa postati mai des!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super content-ul, poate veti reveni in 2021!

    RăspundețiȘtergere
  7. Herbal Treatment for Costochondritis can help reduce inflammation and control chest pain. Herbal Supplement relieves the symptoms and causes completely.

    RăspundețiȘtergere
  8. Herbal Supplement for Emphysema is helpful in clearing the air passages in the lungs. Herbal Supplement is to provide relief of symptoms and prevent complications.

    RăspundețiȘtergere
  9. Hydrocele, which is surgical can be treated well by Herbal remedies. There are no side-effects. Herbal Remedies for Hydrocele are of natural origin, creation them safe for use between youngsters as well as adults. They do not bring any toxic side-effects. Herbal remedies do lessen swelling in the scrotum as well as Hydrocele Symptoms such as hurt or dragging feeling. Herbal Remedies for Hydrocele is effective. Herbal Care Products prescribe “Cedical” Herbal Treatment for Hydrocele without any side effect.

    RăspundețiȘtergere