Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

joi, 17 octombrie 2013

Iherb = Surprize

M-am luat cu treburile (cheltuielile :D) multe prin casa cea noua si putin cam nemobilata si am uitat de site-ul minune cu toate obiectele dorintelor mele femeiesti. Asa ca nu mica mi-a fost mirarea cand am primit un email din partea iHerb ce ma anunta asa: we miss you, and we want you back!", mail ce imi anunta si 10$ recompensa, doar sa ma intorc si eu la ei si sa ii cheltui cum mi-o pofti mie sufletelul. Mai trebuie specificat ca aceasta recompensa expira fix cu o zi inainte de cei 32 de ani ai mei, se intelege deci ca am profitat din plin si de alti XX $ :)), aproape toti pentru sufletul meu.
Apoi, abia intrati in octombrie, alt email bate in inbox: transport gratuit la comenzile de peste 40$ + reducere 10% de la 60$ in sus. Convoc familia, intreb care ce doreste, se strang vreo cateva suplimente, vitamina D de la Now, probiotice. Eu plusez cu o pasta de dinti pentru pitici si o crema "ieftina" pentru mine. Si ma gandesc ca ajunge. Atat! Acum ne concentram pe "casuta visurilor" ca ar avea si livingul ei nevoie mare de o canapea, ca s-a cam saturat de bucatarioara cea veche si ar fi timpul sa o inlocuim cu una nou-nouta, maro cu fildes etc.
Dar iHerb imi propune altceva acum. Zice ca daca imi promovez codul si daca el, codul, fi-va folosit de oameni multi, ma imbogatesc :D. Asa ca, oameni buni, vreti recompense? Iata codul: VBC997. Cu ce va ajuta? 5$ discount la prima comnada, sau 10$ discount tot pentru prima comanda daca valoarea depaseste 40$.
Deci aveti nevoie de produse faine, la preturi excelente? Apai atunci codul sus! Poate stranga si eu de un ulei de jojoba de la Dessert Essence :))

PS: gelul de curatare Eucerin e pe gata. Deci se impune o noua comanda :))

Un comentariu: