Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

marți, 26 martie 2013

Ce-as bea o Cola!

Nu mi-a fost greu sa renunt la carnea cea-super-frageda din marketuri in favoarea carnii mai atoase, e drept, dar mult mai gustoasa, din ograda proprie, sau imediat invecinata unde pot trage cu ochiul. Nici macar la minunatele si aspectuasele mezeluri si specialitati taranesti/traditionale de pe intesatele rafturi ale oricarui market care se respecta. Cu dulciurile am intampinat oarece dificultati dar am plusat cu delicioasele fructe din gradina personala si miere, cu care am inceput o frumoasa si durabila relatie de prietenie si situatia s-a colorat in roz.
Am mai avut de lucrat usor la aspectul merelor galbene pe care le sorbeam din priviri de fiecare data cand mergeam sa imi cumpar nuci de cocos din aceleasi mult cautate si aglomerate marketuri, insa am depasit si acest hop.
Insa si acum, dupa atata timp de renuntare si inlocuire (atunci cand e cazul, nu toata ziua cum era odata, ehehe!!!) cu suc de mere 100% natural, din mere nestropite, sa ne-ntelegem, ca sursa este de mare incredere, deci si dupa atata amar de vreme inca rezist cu greu ispitei. Plec sa plimb copiii si ma trezesc in dreptul magazinului scotocindu-ma prin buzunare dupa 6,5 lei, sa iau o sticla de Coca-Cola. Sau de Pepsi, ca tot aia e! Si rezist o zi, rezist si a doua, apoi am grija sa nu cumva sa plec cu bani prin buzunare :)) ca sa fie tentatia mai mica. Inca rezist, dar nu pot sa nu ma intreb: ce o fi punand, dom'le, in sticlele alea de nu mai poate omul sa faca fata poftei? Ca face rau stiu, ca doar de-aia inca rezist, ca ma gandesc sa nu mai stric bunatate de organism, tinut natural de 2 ani incoace.
Hai ca se poate si fara!!!
Si tot din categoria natural: Edenia ne prezinta mixul de legume Edenia si, foarte interesant, stiti despre beneficiile pestelui? La ei aveti de unde alege!

4 comentarii:

  1. Am văzut pe Discovery un material care prezenta procesul de realizare a acestui suc. Principalul ingredient e zahărul, apoi evident apa şi alte câteva ingrediente pe care eu nu mi le amintesc.

    Îmi amintesc totuşi că au spus că au şi nişte ingrediente secrete pe are nu le divulgă niciodată.

    E clar că acolo e cheia dorinţei noastre păcătoase de a bea Cola.

    Te înţeleg 100%.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, oh! Deci nu sunt singura!
      Ingrediente secrete (sau nu) se gasesc cam in toate alimentele procesate de pe piata. De exemplu mezelurile. Cu ele insa nu mai am nici o treaba, desi au avut perioada lor de glorie in alimentatia mea. Ei dar cu Cola e altceva. Desi ma abtin ca stiu cat rau produce organismului, o fac cu greu uneori.
      Si chiar daca as mai vrea sa calc stramb nu ma lasa copiii care tin sa consume tot ce vad la parinti :)). Asa ca trebuie sa rezist!

      Ștergere
  2. Probabil ca are si un efect asemanator drogurilor, odata de ce ai baut iti vine sa incerci din nou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca da. Nu pot sa imi dau seama ce contine. Am baut si frutti si fanta si ce se mai vinde pe piata dar astea ma lasa rece acum. Doar Cola inca ma ademeneste.

      Ștergere