Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

joi, 28 martie 2013

Avem mansarda. Avem nevoie de ferestre!

Cand am inceput sa visam la casuta noastra, eu si consortul am discutat intens despre cum sa fie, ce sa fie, cat sa fie... Eu am vrut un metru in plus la latime. El nu si nu ca nu da bine la pozitionarea dormitoarelor. Am cedat eu, dar am atacat pe alta parte: eu vreau balcon! Nu concep dormitorul meu fara balcon. Si aici am cedat usor caci mi-as fi dorit o intreaga terasa suspendata cu trei buruieni nepretentioase si lasatoare agatate pe undeva (desi ma intreb cine ar fi trebuit sa le ingrijeasca :D), cu fotolii in care sa ma scufund, citind o carte, cu o cafea pe masuta cocheta de langa mine... A ramas un balcon micut, dar bun totusi pentru planurile mele.
Si am mai vrut ceva: ferestre de mansarda prin care sa imi pot trimite ochii obositi dupa o bucatica de cer, de natura, ca sa ii primesc inapoi plini de sclipiri si incarcati de culoare. Aici nu am intalnit rezistenta. Consortul si-a dat acordul.  Ba chiar a zis ca studiase problema si chiar daca nu vor fi ele de la inceput ferestre Velux sau ferestre Fakro vom pune totusi vreo lucarna acolo asigurandu-ma ca le putem monta pe cele sus-amintite si mai tarziu.
Dar am nascut doi copii si se cunoaste, cu plus sau minus, costurile unei nasteri in spitalele noastre, am lovit masina si nu mai stiu ce a fost dar m-am trezit cu acoperisul gata si fara nici o ferestruica in el, insa cu promisiuni de remediere a problemei.
Eu m-am pus pe studiat problema. Am aflat ca se pot monta in acoperis tip tigla metalica, cum ar trebui sa  alegem accesoriile, ca sunt unele smechere care se pot actiona electric, cat de temeinic trebuie sa ne documentam inainte caci sunt multe fake-uri care promit calitatea unei firme fara a o avea de fapt. Despre "date tehnice" nu stiu sa povestesc, eu il folosesc pe domnul consort ca traducator oficial in asa probleme :)).
Am inceput sa ma visez aici  Fereastra de Mansarda Velux GPL 78x140,


sau aici  Fereastra de Mansarda Velux GGL 3073 78X118,  


sau aici Fereastra de Mansarda Velux GGL 3073 114x118

.... si asta pana la inceputul toamnei, cand speram sa ne locuim propria casuta. Mai ales ca preturile nu m-au speriat :D!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu