Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

luni, 4 februarie 2013

Intrebare de... blocaj!

Ma chinuiam sa imi gasesc putin loc intre cei doi copii. Du ma cautase pana pe la jumatatea pernei unde se si oprise. Robert, pe cealalta parte, isi intinsese o mana pana aproape de fata lui Du in timp ce capsorul i se odihnea un pic mai jos de cel blond al fratelui sau. Ma gandeam cum as putea sa imi asez si eu capul obosit asa incat sa nu trezesc nici un copil. Risc si il plasez pe Du (care doarme profund) mai spre consort si fericita ca mi-am regasit 20 cm de perna dau sa inchid ochii, cand il aud pe consort:
-Ai visat vreodata ca o sa ajungi sa dormi cu 3 barbati in acelasi pat?

2 comentarii:

  1. :)) :))
    Hha hha. chiar daca (n-)ai visat ti s-a indeplinit visul ;)

    Dar el a visat vreodata ca te va impartii cu inca altii 2 ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu. Categoric nu. :)) :)) Intotdeauna a zis ca isi doreste "cel mult" un copil. Ca multe mai zicem noi :), dar e Cineva care stie mai bine...
      Totusi, ma gandesc sa il intreb: stie ca ma imparte cu inca doi barbati? :))

      Ștergere