Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

duminică, 23 septembrie 2012

(Auto)Diversificare

Robert nu se dezminte. Mananca mult dar selectiv. Nu vrea galbenus de ou dar moare dupa fasole verde cu usturoi, nu deschide ciocul in fata linguritei cu supa dar ficatul fiert in supa de oase il devoreaza. Fructele par a nu ajunge destul de repede in gura lui. Se enerveaza tare cand le scapa, isi agita mainile si urla rau cand scapa fructul jos si eu nu am sarit in aceeasi secunda sa il ajut la recuperare. Iarasi lingurita cu iaurt ramane in fata ciocului inchis. Ma intreb oare cum stie ce e in lingura fara sa guste? Ii place morcovul murat dar nu se da in vant dupa piureuri. Foarte diferit de Du, Robert nu mananca mancare pasata. A refuzat-o de la inceput. Si atunci m-am gandit la autodiversificare. Il las sa se picteze cu rosul piersicilor, in nuantele maro ale ficatului, cu galbenul prunelor sau movul murelor. Sunt si momente (si nu sunt putine, asa cum mi-as dori) cand ma simt epuizata, cand ma gandesc ca ultimul lucru de care as avea nevoie e curatatul dupa un copil ce nimereste mai degraba hainele decat gura si atunci intervin si ii picur farame de mancare direct in gura. Nu pare nemultumit dar nici eu nu cred ca il inteleg 100%.
Nu vrea apa. Suge foarte mult. Uneori ma intreb de unde mai gaseste. Si totusi, refuzand sistematic supele, am crezut ca are nevoie de apa. Dar nu. Cere cana dar in momentul in care apa ajunge la buzele lui se scutura tot ca si cand s-ar speria. Am incercat cu lingura si m-am lovit de acelasi fenomen. Apoi am vrut sa testez daca are acelasi rezultat orice lichid si i-am servit suc de mere facut de noi din mere 100% naturale (nestropite, netratate). Surpriza! I-a placut. Dar ce e dulce si nu ii place lui Robert?!? Acum il mai intreb uneori daca vrea apa. Sunt si dati in care bea cateva picaturi dar de cele mai multe ori sunt refuzata.
Sunt la al doilea copil. De la prima diversificare si pana acum dieta familiei s-a schimbat atat de mult incat Robert poate sta linistit cu noi la masa. Painea inca ii este refuzata si ma tot gandesc la alt aliment interzis, dar nu gasesc. Carne am doar din surse proprii sau de incredere, legumele sunt din gradina personala, la fel si fructele. Iar eu sunt fericita ca nu trebuie sa imi mai bat capul si cu un regim special pentru bebelus. Am incercat doar cu niste biscuiti fara gluten de la Organix. I-au placut, dar nu a apucat prea multi ca Du a prins pachetul si nu i-a mai dat drumul decat cand a fost goala. Deh, atitudine de frate mai mare! Inca nu a facut cunostinta cu nici un borcanel si sper ca asa sa ramana.
Si niste dovezi:



 Am uitat sa zic de pasiunea lui pentru frunze... Si ca avem nevoie de alti papuci Tikki :)















Noua nu ne-au trebuit prea multe pentru masa bebelusului insa puteti gasi  aici mai multe produse pentru bebe.

5 comentarii:

  1. Sunt putin invidioasa, si pentru sursele naturale, si pentru mancaciosul mic! Sa cresteti sanatosi in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca, invidioasa? Pai atunci stai sa prind si eu curaj si sa iti spun: te inzidiez pentru carrierii tai, aia muuulti, pentru modul in care il cresti pe Alex (cu dragoste). Asa incerc si eu dar nu imi iese intotdeauna. Pentru Kiddy. Sa mai zic? Pentru sotul tau minunat nu te invidiez, nu ca nu ai fi de invidiat dar aici ma consider si eu destul de avantajata.
      Multumesc mult de urari. Alex cum mai este? Inca suge?

      Ștergere
    2. Esti o scumpa! :-*

      Alex nu mai are lapte de vreo 10 saptamani deja. Deloc deloc. A supt o perioada asa in gol, dar nu statea mai mult de cateva secunde, apoi a cerut din ce in ce mai rar. Cred ca ultima data a fost acu vreo 2 saptamani. Mi-a spus insa ca dupa ce vine bebe si deci vine laptele, va suge iar :D.

      Ștergere
    3. Ma bucur ca nu a fost traumatizant pentru el. Si eu am incercat sa il repun pe Du la san dupa ce a venit bebe dar nu am mai reusit. Desi inca suge degetul. Sunt curioasa cum va fi la voi.
      Te pup!

      Ștergere
    4. A avut o luna prin iulie tantrumuri multe pentru ca ii scazuse deja laptele. Dar se pare ca acum e ok saracutul. Pupici!

      Ștergere