Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

sâmbătă, 4 august 2012

Va plac?


Mie mi-au placut tare mult. Sunt aici: http://pe-afara.blogspot.ro/2012/07/give-away.html, unde mai gasiti si alte lucruri, toate pentru copii.
Prin Baby Stuff nu am cumparat inca nimic. Am vazut multe firme mari (HM, Mothercare) cu preturi destul de bune, dar am vazut si cva ce ma intereseaza pe mine foarte mult: inca un scaun de masina la cel mai bun pret.
Cum in ultima vreme toate magazinele mele s-au mutat pe net (sa mearga cine-o vrea la cumparaturi reale cu doi copii atat de mici agatati de fuste), cumpar orice imi trebuie online. Haine, mancare, carti, jucarii si ca tot mi-am amintit ca trebuie sa schimb scoica, foarte probabil ca si scaun de masina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu