Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

joi, 21 iunie 2012

Sunt printre cei 100

Ieri mi-am primit una din cele 100 de Cutii Verzi, nu, nu editia de iulie ci de iunie dar aceea deja nu mai poate fi comandata. De cand am inceput sa fiu preocupata de traiul bun :) si mai ales sanatos mi-am dorit sa pot testa cat mai multe produse bio ca sa vad, sa ma conving ca imi plac, ca mi se potrivesc. Mi s-a intamplat sa platesc sume deloc neglijabile pe produse bio fara sa ma loveasca apoi starea de multumire pe care o asteptam. Sigur ca sunt dispusa sa platesc pretul usor mai mare fata de conventional, doar de-aia incerc, printre cei doi copii (cine ii are stie si de ce timp mai dispune pentru alte activitati :) ), sa imi tin propriul solar, propria gradina, livada, proprii pui etc., dar as vrea sa ma asigur cumva ca produsul respectiv este ceea ce eu astept sa fie. De aceea mi se pare un proiect senzational, cu multe produse mini size, prin care pot descoperi ce ma multumeste sau nu.
Cutia din iunie nu a avut nimic care sa nu imi placa. Am impartit batonul cu afine cu Du (consortul a mai prins un coltisor) si nu stiu care din noi a fost mai incantat (mai vreeem), am pus sucul la rece si apoi m-am ascuns sa il pot savura fara ochi de copil doritor pe langa mine, doar cu 10 ml pe fundul cutiei opriti pentru acelasi consort, abia am iesit din baie cu parul mai matasos decat ma asteptam si aici pot spune ca deja astept pachetul comandat deja care contine si samponul Cattier, mirosind placut a ceva ce as fi vrut sa mananc :).
Urmatoarea cutie contine parca mai multe produse full size. Am emotii doar la laptele de orez caci nu am folosit niciodata lapte vegetal.
Astept si posibilitatea unui abonament (da, o vreau in fiecare luna) ca sa nu mai trebuiasca sa trimit email de fiecare data :). Nu pentru ca ar fi greu dar din cauza grabei in seara asta am uitat sa trec toate datele si a trebuit sa mai trimit unul. Sper sa nu se supere Olivia.
Si mai astept vremea rece sa vedem daca se va strecura in cutie si o bucatica de ciocolata :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu