Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

luni, 18 iunie 2012

Estivale

De mai mult de doi ani eu nu mi-am luat...concediu! Cu doi ani in urma eram pierduta si preocupata cu ingrijirea unui copil mic-mic si ne-am limitat la iesiri scurte, in natura, spatii linistite si umbrite. Vara trecuta am zidit case (si nici macar nu am terminat) si asta ne-a "ocupat tot timpul"! Cum insa anul acesta socotelile noastre nu au dat cu cele din targ, am spus pass muncilor grele si am luat exemplul greierului. Mi-as fi dorit sa vad multe dar m-am multumit cu revederea locurilor dragi si frumoase, usor pe fuga pentru ca unui copil ii era cald, celuilalt foame si amandurora somn... Au fost insa plimbari vesele, relaxante, evadari din cotidian. Am profitat din plin de zilele calduroase spre toride!


Si cum caldura a lovit dintr-odata si cu toata forta am stabilit: timpul este perfect pentru renuntarea la scutece. Du a primit mai multe perechi de chilotei de "baieti mari" pe care am inceput sa ii folosim numai la iesirile din curte, restul timpului preferand atat eu cat si el popoul gol-golut :)! Asa spal si schimb mai putin. Urmarea? A inceput sa mearga la olita atunci cand suntem in casa si la copac (daca mai are timp) cand suntem afara.
Robert inca nu merge nicaieri. El face pe unde apuca! O singura data mi-am dat si eu seama ca urmeaza sa presteze (incercam elimination communication), dar sunt fara stress caci stam mai mult pe afara, iar accidentele se intampla pe mine sau pe consort, ceea ce e ok, caci recunosc, mi-ar fi mult mai greu sa schimb/spal/calc nustiucate lenjerii pe zi (Robert doarme in pat cu noi de vreo doua luni).
Tot din cauza caldurilor mergem destul de des la râu, un deliciu pentru Du pe care abia reusim sa il aducem acasa. Unde acasa vrea sa se urce in cires  sa culeaga singur cirese, apoi fuge in capsuni, vrea si pe deal dupa fragi... Si ma gandesc ce idee proasta a avut consortul sa planteze coacazul intr-o zona abrupta. Urmeaza sa se coaca in scurt timp si daca Du le descopera sigur o sa vrea sa culeaga tot "tinguu" (singur) si sigur ca o sa imi stea inima la fel ca atunci cand il vad cocotandu-se pe scara, dupa cirese...
O nebunie de fructe, de culori, de activitati... Imi place vara!

Pentru anul viitor planuim un concediu adevarat. Daca finantele vor fi insuficiente ne vom interesa de imprumuturi online rapide si vom accesa un imprumut pentru nevoi personale.

3 comentarii:

  1. Ce vacanta frumoasa ati avut!! Sti ca greierele a iesit mai castigat? el macar s-a distrat si apoi a tinut cura de slabire. furnica a muncit, si a ramas zgarcita.. :)) oare asa e poezia? sau am incurcat-o eu?

    Voi aveti si rau pe langa casa? ce frumoos!
    Pupici la Du si Ro ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cura! Cura sa vina!

      Noi avem si rau, da, la mai putin de 100m distanta si apa este calduta, numai buna de-o scalda. Doar sa nu ramanem fara haine, daca tot suntem in domeniul literaturii :))
      Copiilor imi permiti sa le transmit pupicii maine? Am muncit asa mult pana am reusit sa ii adorm... :)

      Ștergere
    2. Deci, azi e maine!
      pupiiici :* :*

      Ștergere