Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

miercuri, 12 iunie 2013

Delicii pentru trup :)

Arges. Zile ploioase. Ne scaldam in coduri peste coduri, care mai de care mai colorate. Alergam dupa fiecare raza de soare, sa nu ne scape fara sa ne bucuram si noi de ea. Nu apucam sa ne dam bine jos hanoracul de toamna ca stropi mari vin cu repeziciune sa ne rehidrateze pielea abia uscata de razele timide. Ciresele ne amagesc de zile bune cu cate o pata rosiatica, insa mai e mult pana la acel negru lucios care anunta gustul deosebit.
Asteptam... Si cum prindem o bresa cat de mica ivita printre norii cei intunecatori de spirite plecam sa ne bucuram de alte delicii pregatite de Dumnezeu pentru noi: fragii!
Am prins zilele astea o ora de cer senin si am plecat sa cutreieram campurile cu copiii din dotare + un recipient micut, din plastic, care a starnit ironiile consortului: "tu chiar crezi ca astia doi vor lasa ceva? Asta daca gasim..." Am ales sa il ignor cu gratie :D. Si foarte bine am facut caci am gasit la marginea unei padurici atatea fructe ca in sfarsit s-au saturat si copiii nostri. Du a fost cel mai incantat. A cules cu manutele lui strigand la noi sa ii lasam si lui, alergand de la unul la celalalt ca nu cumva sa piarda ceva. Robert a vrut sa ii urmeze exemplul dar mainile lui grasute se transformasera parca intr-un blender :)), asa ca dupa o perioada frustranta a acceptat sa culeaga din mainile noastre.
Am avut si surplus, cam ce am reusit sa strang intr-un pumn. I-a carat Du pana acasa unde am facut cea mai buna si aromata inghetata: am blenduit fragii impreuna cu o jumatate de banana, peste care am mai pus si trei capsune din gradina. Am adaugat un galbenus de ou frecat cu o lingurita de miere, am amestecat bine si apoi am integrat usor albusul batut spuma, in asa fel incat compozitia sa ramana aerata. Am pus la congelator pentru extrem de putin timp (nerabdarea asta!) si imediat ce a parut suficient de rece am consumat toti cu lingurite pline.
Este cea mai buna inghetata pe care am mancat-o si planuim un repeat macar pe weekend, daca nu mai devreme.
Deliciul numarul doi: cautarea dupa magazine de haine online si cateva achizitii din magazinul de haine laredoute :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu