Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

joi, 23 mai 2013

Delicii pentru suflet


-manutele mici ce-mi incolacesc gatul in incercarea de a-si aduce corpul un pic mai aproape de al meu.
-licuricii din ochii lor cand ne jucam impreuna.
-vocea soptita, tarziu in noapte, cand somnul ne inchide usor pleoapele: mami, mangaie-ma! Si eu te iubesc, mami!
-pupicii care vin noaptea pe obrazul meu drept (de acolo de unde doarme Robert) urmati de hohote scurte de ras.
-mana mica ce isi indeasa sanul scapat in urma rasetelor provocate de Fratele Mai Mare.
-intrebarile grijulii, atunci cand fatza mea ii pare trista: mami, esti suparata? de ce esti suparata, mamico? hai ca nu te mai supar!
-fiecare moment pertrecut cu ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu