Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

joi, 13 octombrie 2011

Si noi purtam

Cel mai mult doar in brate. Saptamana aceasta mai mult ca niciodata. Am inceput sa cred ca copilul meu stie cumva ca este saptamana bebelusilor purtati. Nu mai vrea carut, merge extrem de putin pe jos si apoi vrea in brate, nu ma lasa sa ii fac mancare caci vrea sa il tin in brate. Si eu il tin, ce sa fac?!? Curat cartofi cu copilul agatat de mine, tai morcovii sabiute cat mai mari, ceapa o tai doar in patru si ii dau drumul in oala... cu copilul agatat de mine. Imi place sa il port. Iubesc modul in care isi aseaza capul pe umarul meu si imi inconjoara gatul cu mainile soptindu-mi in ureche: mami! Ok, ma doare spatele dar ma durea oricum si mai nou mai simt si dureri de burta dar tot nu il pot refuza. De ce? Pentru ca il iubesc.
Si ma gandesc in continuare cum o sa pot purta doi?!!? Trebuie sa existe o posibilitate caci nu as sti pe cine sa refuz...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu