Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

vineri, 19 august 2011

Diminetile mele

Demult, tare demult, cand gandurile mele nu cuprindeau nici un plan legat de vreun consort, iar copiii se nasteau undeva la "batranete", locuiam un apartament cu doua camere venit la pachet cu o colega pe care nu o deranjam si nu ma deranja. Acest apartament avea un mare avantaj: balcon la fiecare din cele doua camere plus o bucatarie spatioasa. Sa vrei si nu te puteai lovi de nimeni!
Ei bine, visul meu dintotdeauna [unul din multe altele (sunt o visatoarare, ce sa fac?!?)]: sa am balcon. Pentru ce? Pentru a-mi petrece diminetile. Astfel cand prindeam cate o zi libera sa o petrec dupa placul inimii nu ma trezeam bine ca: puneam cafeaua la facut, pregateam omleta cu muuuuuult cascaval si repede, repede pe balcon unde leneveam cat de mult se putea. Aveam o imagine superba (de la etajul 4) la orizont conturandu-se mai multe casute construite cu gust iar dincolo de ele, ea, padurea. Si asa petreceam multe ore aruncand priviri de la balcon, alegindu-mi casa pe care as fi vrut sa o locuiesc si apoi, satula de aruncat priviri, luindu-mi o carte si citind pana la golirea "cestii" (adica o cana cat mai mare) cu cafea. Ce dimineti linistite!
Dar orizontul meu linistit a primit mai intai prima lovitura: un domn ce a inceput sa "imi stea de cap". Apoi ideea unei casatorii si implicit cautarea unei locuinte in care sa putem creste copiii in cel mai fericit mod. Iar eu am spus ca nu vreau sa ii cresc in spatiul inchis al unui apartament. Si ni s-a oferit o bucatica de pamant unde sa ne zidim casuta visurilor pana atunci impartind casa parintilor consortului aflata in vecinatate. Apartamentul, cu diminetile lui, putine, dar linistite, s-a dus...
Caci acum diminetile mele sunt asa: trezirea intre 7:30 si 8:00 data de cel mai precis ceas (copilu'). Apoi copilu' cere brummm adica masina, si apoi midgea (mingea), si apoi ma chestioneaza: tati? 
-tati e la serviciu, mamico. Vine diseara.
-tatiiiiii
-da mamico, da. Vine mai tarziu.
-apa
-iti da mami lapte.
-papa
-da mamico. Mergem sa facem mancare. Las-o pe mami sa isi schimbe pijamaua si mergem sa facem papa.
-paaapaaaaa
-bine mami. Ma schimb dupa.....
-papa!!! batind din palme
-da. Iti da mamica.
-mami nani
-da mi-ar placea sa mai dorm dar daca nu ma lasi....
-papaaaaa
-mamico nu ma mai trage de pantaloni. Lasa-ma sa fac papa.
-me. me. meeee
-vrei piersica? iti da mama. Uite! Si restul il punem la pasat, da?
Banana se cere mai simplu: aaa, aaa, aaa.
Abia dupa ce mananca reusim sa ne schimbam amandoi hainele de noapte pe care le si punem la spalat de cele mai multe dati... Apoi ma ia de mana si pasii se indreapta hotarati spre usa de iesire.
-Bine mami dar mamica trebuie sa se pieptene, sa manance, sa..., sa.... si sa...
-woaaaa,wooooaaaa, wwwoooooaaaa
-gata. Mergem.
Deschid in timp ce ma intind si reusesc sa prind un baton Milky Way pentru a nu lesina pana la ora 11:00 cand piticul da semne ca ar vrea sa doarma. Ora 11:00 cu greu mai poate fi numita dimineata dar... merg sa fac omleta mult visata cu muuuult cascaval (atunci cand se mai gaseste prin frigider si nu a uitat nimeni sa cumpere din cine stie ce motive) plus o cana mai mica cu cafea pentru care reusesc sa rup 15 minute. Putin! Mult prea putin pentru gusturile mele.....dar....
Intrucat am avut posibilitatea sa construim casa asa cum ne-o dorim, printre toate proiectele facute, refacute, apoi iarasi facute a existat un leit-motiv: balconul. Balconul unde imi voi bea cafeaua in diminetile insorite, unde ma va intampina mirosul mai intai al salcamilor inalti si apoi al fructelor ce stau sa se coaca in livada noastra....
Copiii... Copiii se vor juca linistiti, undeva pe afara... Sau daca nu, au si bunici macar o data pe luna pentru astfel de dimineti... Tot putin....
S-au dus diminetile mele linistite.... Au fost inlocuite de altele, pline la fel de frumoase, poate chiar mai frumoase si vor veni altele, mai pline, dar cu siguranta macar la fel de frumoase.... Si cu balcon! Neaparat!!!

Insa pana ajung la balcon ma pierd in cautarea obiectelor de decoratiuni interioare perfecte pentru casa noastra, dupa perdele, sau dupa cel mai frumos covor de la intrare. Am si discount pentru contul facut pe site :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu